Jul 20, 2011

i love my job

Saya memang tak boleh keje office hours

and saya tak boleh keje yang duduk dekat office 24 jam.

ada orang kata saya cerewet

but bagi saya i'm not

semua orang mesti nak cari keje yang selesa, suka, minat

and of course good salary..

tapi ada juga sesetengah orang yang keje dia gaji sangat mantap

tapi tak suke dengan keje dia buat,

lepas tu ada jugak sesetengah orang tolak tawaran gaji yang tinggi

disebabkan dapat kerja yang dia suke but then gaji dia

cukup-cukup makan..

so now saya dapat balik keje lama saya

YAY!!!!

thanks to my boss a.k.a my lecturer

and now my day always full with work

and jalan-jalan..

tapi ada gak benda saya tak suke

sebab kali ni kena handle artis and crew yang ramai

AUUUUWWW... aduyai

lecehlah.. tapi suke keje ni punya pasal

think positif...



to be continue

No comments:

Post a Comment