Jul 9, 2011

city hunter



Ni lah favourite korean drama saya sekarang, sebab pertama adalah kerana ada LEE MIN HO.. Perghhh.. kacak nye.. hahhahhaha... saya minat LEE MIN HO a.k.a Lee Yun Seong (watak dalam cita ni) since saya tengok boys before flower. then lepas tu terus google cita apa lagi yang mamat ni berlakon. then apa lagi saya pun carilah DVD diakan.. nampkanya kena ke Penang lagilah nak cari DVD korean yang murah.


Cita ni dia tayang setiap hari Isnin and Selasa pukul 9.15 - 10.20 channel 393, sapa yang pakai astro beyond ada lah channel ni. Channel yang menjadi kegilaan mama saya setiap hari, setiap masa sampaikan tengah masak pun layan gak dan kadang-kadang tengok cite kat channel ni, nangis sampai sesak nafas (hebatkan mama saya). hahahhahaha... well rasanya semua mak-mak memang macam ni kot kalau tengok drama..


So disebabkan cite ni dua hari je seminggu, and rasa ketidaksabaran saya untuk menunggu. Apa lagi, setiap hari akan bukak my soju/ nokia/ youtube untuk tengok cite ni ikut episod.. Walaupun agak slow coz buffering dia agaklah lama, tapi disebabkan nak tengok punya hal, layan jelah daripada kena tunggu sehingga 5 hari. And one more thing saya tengok cite ni awal sebab start 1 /8 /2011 saya sangat busy for sure tak dapat tengok, that's why saya tengok awal. Rasanya ni alasan yang OK kot.. hahahhaha...


No comments:

Post a Comment