Jul 24, 2011

bulan RAMADHAN yang busy




walaupun tak clear nak tunjuk jugak


hahahhahahahha.......


n i lah jadual shooting saya untuk program


"1000 Cipta " (program tv magazine for RTM)


sebab apa saya kata bulan ramadhan yang busy


sebab saya punya jadual full dengan shooting


dulu saya punya job just scripwriter,director n BJ only


memang banyak tapi tak heavy sangat


sebab saya shooting untuk portal web.


But now, saya sebagai assist PM je


tapi keje dia dah melingkungi admin sekali


perghhh.. sangatlah penat


tapi macam saya cakap saya suke dengan kerja saya.


start je 1 Ogos 2011


hari-hari saya penuh dengan shooting


dekat merata tempat.


tambah lagi bulan puasa


letih mak macam ni.... huhuhuhu


2 minggu puasa saya akan berada di Kl


and minggu ketiga n keempat puasa, saya dah outstation


YAY!!!! suke...suke.. tapi first tempat yang akan pergi


saya tak suke n becinta sikit nak pergi.. (continue next post)


lagi satu shooting ni gak akan sambung lepas raya..


then baru cuti lama..


hoorey!!!!!






to kak elly and crew

hopefully shooting kita berjalan lancar yek...

No comments:

Post a Comment