Apr 11, 2011

kAroAke....

bruno mars concert di karoake wangsa walk




AGENDA SAYA PADA PAGI AHAD : (before saya pergi karoake)


* gie tesco beli barang coz nak delivery breakfast


* then plan nak jumpa MISS EFY.. (serius babe i miss u so much)


* sekali tak jadi lah pulak..


* lepas tu bawak kete entah ke mana sampai saya pusing satu taman seri gombak gie tengok rumah lama, lalu kat tasik. sekali dah sangap


* amik phone call ACU...


* apa lagi, plan menjadilah walaupun hujan lebat.....






AGENDA SAYA PADA TENGAHARI :


* dalam kul 3 lebih saya gie amik ACU dekat rumah dia


* dah sampai, dekat 15 minit gak lah saya tunggu ACU turun


* tengah tunggu ACU, sekali saya jumpa remote radio saya nak tahu dekat mana (dekat celah sit kete saya) mcm mn ntah leh sangkut kat situ - n sampai sekarang tak bawak keluar lagi...


* bila ACU dah naik kete, tunggu 5 minit sebab nak fikir nak pergi mana


* so apa lagi call ADIK EMY


* then dia kata amik dia


* dah amik dia pun moody bawaklah makan ayam peyet kat wangsa walk


* apa lagi ACU payung kamilah


* hahahahaha.. THANKS TO ACU..


* sambil makan, sambil borak


* biasalah kami kalau dah berjumpa borak n gelak memang tak ingat dunialah..






AGENDA SAYA PADA MALAM :


* kul 7 ADIK saya balik keje


* so saya, ACU n ADIK EMY gie amik dia balik keje


* lepas amik ADIK saya, apa lagi time to chill


* kami semua menuju ke wangsa walk semula..






conti from the top.. (bruno mars concert di wangsa walk)


so apa lagi amik nombor, tunggu turn bilik, lepas tu melalaklah kami selama dua jam di bilik 803... hahhahahaha... tak nak sakit pulak tekak kan.. disebabkan saya tak dapat pergi konsert bruno mars malam tu, so amiklah peluang buat konsert bruno mars sendiri.. karok lah lagu dia.. layan je..




dah lepas dua jam, kami lepak lagi dekat bangi kopitiam wangsa walk... ni pun dipayung oleh ACU, thanks... apa lagi kalau dah lepak for sure banyak cerita.. so borak-borak punya borak, jam dah nk pukul 12. so hantar ADIK EMY balik kedai, n hantar ACU balik rumah.. and saya dan adik saya pun terus pulang ke rumah.. then ZZZZZZzzzzz....




thanks to ADIK, ADIK EMY n ACU coz make my sunday was awsome...






No comments:

Post a Comment