Apr 16, 2011

~ frustrated ~



finally, kita tak jumpe...


when you call me on last wednesday,


you said you on the way to KL and


one word that came out from my mouth is YAY!!!!!! (serious happy gile)


because 8 years... 8 tahun kita tak jumpa


bagi I 8 tahun tu masa yang sangat lama.


n important thing is I wanna said sorry because all your gift


that I bought for you every year, was gone


(kenape gone, pergi mana ke, please dont ask)


up too you whether you nak percaya atau tak


but only one left,


you pernah mintak benda ni kat I




I amik keputusan nak bagi pinjam sekejap je...


bila kita jumpa buat kali pertama.


because this thing I will keep it until I die..


but looks like macam hajat tak sampai je


hahahahaaha :)


but it's ok...


I nak nangis sebenarnya tapi I have no idea


why air mata I tak mahu menitis


but my heart so hurt..




I HAVE 2 QUESTION FOR YOU :-


DO YOU REALLY WANT TO SEE ME?


NOW ARE YOU IN JB?




I being thinking, it's looks like I je yang nak jumpa dengan you but



i'm not sure, how about you,



because I dont have an extraordinary which is I can read minds.



I rasa kalau kita jumpa pun, no heart feelings kot



I rasalah kot...



because tepuk sebelah tangan pun tak jalankan.



anyway I rasa kecewa sikitlah sebab tak dapat jumpa



but bila fikir balik, maybe ada hikmahnya



bila kita jumpa, n bila kita tak jumpa..



maybe satu hari nanti....



trust me one day kita akan jumpa



maybe tomorrow, maybe day after tomorrow, maybe next year



or maybe another 8 years or



maybe pada hayat yang akan datang...





Please jangan marah, and I nak minta maaf because I can not forget you. I mean bukan I sorang je, but tak ada sesiapa pun yang akan dapat lupakan first love. Tak ada siapa pun. For me first love is experience. Itulah hebatnya cinta pertama. Well all of this cerita lama...





91391919251521



No comments:

Post a Comment