Apr 8, 2011

~ TwiN toWer ConcerT ~


finally saya pergi konsert..

seronok gile..

bukan seronok sebab apa just because saya dah lama tak pergi konsert

banyak konsert yang dah pospone since last year...

tonite let enjoy...

banyak sangat benda dah berlaku dalam diri saya

so it's time for me to ~ chill ~

bak kata MR SB...

walaupun saya datang lambat n tak berdiri betul2 depan stage

saya layan jelah, asalkan saya pergi konsert..

twin tower concert ini untuk formula 1

dua hari but saya pergi on friday..

the important is saya tunggu hoobstank..

YAY!!!!!!!.. artis lain yang ada




    YUNA


    BUNKFACE


    THE AZENDERS


    WONDER GIRL


    AND DJ APA NTAH NAMA DIA


    FINALLY hOOBSTANK


    tak dapat tunggu sampai habis, sebab saya pergi dengan my cousin KAK OSHIN...


    ni kali pertama saya pergi konsert without my lil sis..


    so tak enjoy sangat + gambar pun tak banyak sangat ambik..


    anyway saya enjoy gile...


    No comments:

    Post a Comment