Feb 28, 2011

saya dah CUBA

ENOUGH!!!
Saya dah tak larat untuk tempuh semua ni
Saya dah cuba buat yang terbaik
Saya dah cuba buat apa yang saya mampu
Untuk perbetulkan keadaan
Tapi bak kata orang “ kalau tepuk sebelah tangan tak menjadi”
So benda ni sama je dalam perhubungan
Kalau seorang je yang beriya untuk perbetulkan keadaan
Then yang seorang lagi buat tak tahu je
So maknanya this relationship cannot go


Maybe adik saya, cousin and kawan-kawan yang rapat dengan saya sahaja
Yang faham perangai saya
Faham apa yang saya sanggup buat
Faham apa yang saya sanggup bagi


Ini bukan nak mengungkit
Tapi ini sebab saya dah tak tahan
Segala cerita and apa yang berlaku
Biar jelah adik, my cousin and my friend yang tahu
Dan yang paling penting cerita sepenuhnya
Hanya saya dan buku diary saya je yang tahu


Tak elok kalau kita nak cerita keburukkan orangkan
Sebab kita ni hanya manusia biasa
Saya pun bukanlah super duper baik
Semua orang ada lakukan kesilapan
So untuk saya, saya akan amik peluang ni
Untuk perbetulkan diri saya dan jadi lebih matang
Apa yang dah berlaku jadikan sebagai pengajaran
Kalau kata nak tutup buku lama n nak buka buku baru pun
Tak boleh jugakkan
Sebab kadang-kadang buku lama ni ada kebaikkannya
So i think I’m fine
Try to think what I want in my life….

No comments:

Post a Comment