Mar 2, 2011

decision already made

Eventhough semalam, kondisi saya tak sihat
But saya cuba untuk kuatkan diri untuk berjumpa dengan MR SB
Ingat lagi tak MR SB (my post about – metafizik)
Finally saya jumpa dia
Thanks yek MR SB
Saya jumpa dengan MR SB dekat old town white coffee taman seri Gombak
So we story morry and gossip..
Actually ni semua pasal - - - - - -
And MR SB pun bagi saya jalan penyelesaian
Sebab MR SB ni kawan dengan - - - - - -
So dia tahulah pasal - - - - - -
Saya kena terima jalan penyelesaian MR SB tu
Sebab bukan dia sorang je yang cakap macam tu
Rasanya diaorang keberapa ntah yang cakap saya
“STUPID a.k.a bodoh”
Perkataan ini untuk my relationship ok
Hahhahahahhaa…………………..
Saya ni baik hati so sanggup tolong apa je
Walaupun dah tak ada hati n perasaan
So saya pun fikirlah


Tengah-tengah fikir, my cousin n MR SB friends datang
Cousin saya bernama hailmee and kawan MR SB is Jaya and DJ iz
Ok saya ingatkan dia datang boleh lah back up saya ke
Sekali dia pun zaaaaaassss saya juga
Dia dah boleh jadi satu team dengan MR SB
Ok kata-kata akhir, my last word and final decision dah buat
to be continue

No comments:

Post a Comment