Nov 24, 2010

saya dah KUNCI!!!!!!!!!!!!!

bye..bye.. CIMB..

saya dah kunci yek, saya nak berhenti 30/11/2010

maka tempat jam 5.45 saya akan pergi meninggalkan CIMB dan redemption department.

hahhahahahahahahaha......


sebenarnya tak adalah suka sangat, kesian dekat kakak-kakak- sekalian.. dorang akan jadi robot yek lepas ni.. tak ada pekerja baru tapi dorang sendiri yang akan buat semua kerja... nak tahu apa yang saya tunggu-tunggukan :


  • orang yang akan buat kerja saya

  • and siapa yang bersabar buat kerja saya

so saya akan jadi jobless lepas ni.. nak merasa, sebab saya tak pernah rasa.. habis je belajar terus start ke.. habis je contract terus start keje baru.. so sekarang ni saya cuba untuk menjadi penanam anggur yang setia.... hahahahaha..


try jugak cari keje.. biasalah saya ni tak boleh xada duit.. maklumlah kehendak lagi banyak daripada permintaan.. yeke macam ni ayat dia. ye kot.. sebab saya nak macam-macam.. sebab saya suka mencuba.. so duit pun kena ada..


but then lps je 30/11/2010

goodbye kuala lumpur

goodbye town...


No comments:

Post a Comment