Nov 25, 2010

padan MUKA saya....

VS




padan muka dengan saya..

selalunya orang suke makan makanan yang dorang tak boleh makan

macam saya, saya tak boleh makan cendawan

setiap kali makan mesti pening + muntah

ntahlah tak tahu kenapa

so disebabkan saya ni degil sikit

so bila dah tak boleh makan tu

saya tetap makan jugak...

lepas tu saya tanggunglah sendiri duk dalam toilet

sebelum ni macam tak teruk sangat

sebab kadang-kadang saya keluar dengan kawan saya gi mkn

BURGER KING tak adalah muntah depan terus..

xadalah muntah depan-depan dorang..

still boleh control lagilah

tapi start semalam saya makan burger king mushroom

pergh... sedap gile.. sekali muntah..

ish.. rugi je...

lepas tu ari ni lak saya gi makan DOMINOS

tiba-tiba saya dah tak boleh makan olive,buah zaitun

muntah n sampai pucat lah kat off

tapi sekejap je. lps tu dah ok dah..

tak sukelah. dahlah dua-dua benda ni saya suka..

apa yang penting PADAN MUKA SAYA

bila dah makan tanggung sendiri

hahahahahahahahha..

but makanan mmg terbaik.. so superb...

burgh.. kenyang...





No comments:

Post a Comment