Nov 23, 2010

i'm sORRy..

last post i'm said THANKS TO YOU
but for this time i'm gonna said I'M SORRY


kadang-kadang perbuatan lagi cepat daripada percakapan.. saya reti bercakap tapi susah nak luahkan.. dah cuba tapi lidah kelu untuk berkata-kata.. pada hal dalam hati macam-macam nk cakap.. tapi satu patah perkataan yang keluar itu pun dengan keadaan yang takut..


kadang-kadang saya pelik dengan diri saya, kalau part kerja or interview orang atau pergi temuduga kerja ke. cakap punyalah banyak. tapi bila ada certain part tu susah gile nak luahkan.. tu sebab ada sorang kawan saya cakap ( fara boleh tak satu hari nanti lepaskan segala-galanya, jgn tangung sendiri - tiba-tiba rindu gile dekat kwn saya ezal) benda ni dia cakap time saya dkt PENANG.. ada lagi sorang kawan saya cakap (saya ni terlampau banyak berfikir - rindu topek gak) malam ni saya rindu dekat GLIDERS group.. hahahhaa..


tahu tak, bila kita suka seseorang tu, kita akan buat apa sahaja untuk dia and untuk hubungan kita. apa yang dia suka , kita cuba untuk suka, apa yang dia tak suka kita cuba untuk elakkan.. bukan sebab tak ada pendirian atau tak reti berdikari tapi semua ni untuk jaga perhubungan.. betul kata orang dalam perhubungan mesti ada tolak ansur. kalau dua-dua keras hati jawabnya berminggu-minggulah tak bercakap..


someone asked me a few qusetion.. actually all the answer i'm gonna yes.. except benda-benda yang tak boleh dibuat... and one thing kalau kita suka seseorang tu, walau apa pun terjadi kita tak kan melampaui batas.. sebab kita ingat sapa diri kita kenapa kita sayang and cinta teman kita..


(semalam banyak benda dia tanya saya, yang orang lain tak pernah tanya)


ada orang kata, senyum boleh dibuat, nangis boleh dibuat..memang betul.. tapi tahu tak, apa yang kita buat perlu ada keikhlasan.. kalau nangis sekuat mana pun ada caranya untuk kita memahami seseorang tu.. kadang-kadang senyum, nangis dibuat semuanya ada sebab. cuma kita tak tahu sebab apa dia buat macam tu..


pagi tadi masa dkt off saya macam stress gile, tengah-tengah buat kerja saya nangis.. hbs basah vou customer.. sangat malu yek.. mungkin sebab saya dah terlampau banyak berfikir and lagi satu my black diary tinggal kat rumah.. anyway lepas tu saya dah ok dah..


so now malas nk fikir dah, biar takdir yang menentukan segalanya.. kita hanya merancang tapi ALLAH yang tentukan...


i'm SORRY mr 8 years..

saya tak marah

and saya tak pernah marah

and saya tak nak marah..

(invie)

No comments:

Post a Comment