Nov 23, 2010

Awan DAnia



smlm balik je rumah dengan harapan skrip saya siap

sekali balik je just bukak MY BUBU n biarkan page blank

sampailah pukul 9 pm , satu benda pun tak tulis..

habis tu apa lagi, saya pun layan jelah cite AWAN DANIA

rupanya baru start episod pertama for season 3..

oklah tu saya masih tak terlambat... YAY!!!!!


pasal cerita ni yek apa yang saya tengok..


  • cite dia laju sikitlah daripada awan dania 1 & 2

  • lepas tu the best part is dorang belakon dekat korea (one of my fav place)

  • and watak jehan miskin kaya sangat sampai ada syarikat airlines sendiri

  • lepas tu ada Gambit

  • ada ramai pelakon baru (dynas,memey,dato rahim razali n ramai lagilah)

  • biasalah kalau cite melayu conti sure lari gila..

  • and one more thing kelakar gile ada satu part skrip ni dania cakap dekat benjy

DANIA : kenapa awak ikut saya, daripada season 2 lagi


BENJY : ialah ni conti dari situ


(hahahha.. kelakar seh, boleh pulak skrip mcm ni, tapi saya rasa maybe ni salah satu treatment dorang kot)


lepas tu ada satu part ni saya sangat tak suke.. selalunya berlaku dekat dalam cite melayu so cliche.. sama je, scene ni selalu jadi dekat part yang anak lelaki dia kaya couple dengan perempuan yang sederhana.. contohnya BENJY yang suka dengan DANIA. tapi mak BENJY tak suka.. aiyoo.. lepas tu mak-mak ni kenapa selalu marahkan perempuan tu sedangkan anak dia yang memang suka.. ishhh.. tak suke tau..


scene kat dalam cite Awan Dania ni.. mak BENJY siap bagi cek, tulis je berapa nak.. asalkan DANIA tinggalkan BENJY gilelah.. dia ingat semua benda leh beli dengan duit ke.. so sekali tak berkesan ok.. BENJY still follow DANIA sampai korea.. hebat tak betapa sukanya BENJY dekat DANIA.


so kali ni hero baru dalam cerita ni bakal jadi cinta tiga segi ialah diantara BENJY,GAMBIT and DANIA. hahahahhaa.....


maklumlah ceritanya sejam tapi iklan je lebih so jadilah cerita tu setengah jam..



continue next monday


No comments:

Post a Comment