Nov 21, 2010

no one do that to me..

malam ni saya nak cite panjang lebar
sapa nk baca-bacalah, sapa tak nk sudah..
tak ada sapa pernah marah saya balik lewat selain my parents..

tak ada sapa pernah tanya what is my fav

tak ada sapa pernah ingatkan saya hari dah malam

tak ada sapa pernah panggil saya tolol

tak ada sapa pernah panggil saya monyet

tak ada sapa pernah dedicate saya lagu

tak ada sapa pernah share dia punya cite

tak ada sapa pernah ingat apa yang saya dah cerita



semua ini saya baru dapat sekarang..
tak kiralah apa pun i'm just wanna said thanks to you..
thank you,thank you, thank you........
apa yang ada dalam fikiran saya bila ada orang cakap and buat macam ni dekat saya :
  1. saya rasa best, sebab dia kasar tapi dia amik berat gak..

  2. saya tak sangka dia macam ni

  3. saya tak faham kenapa dia buat macam ni

  4. and saya fikir kenapa dia muncul

  5. kenapa dia amik masa lama sangat untuk muncul

  6. apa sebenarnya yang dia nak

  7. apa sebenarnya yang bermain dekat fikiran dia

  8. apa sebenarnya perasaan dia

untuk kawan perempuan semua benda ni oklah, sebab memang ada kawan saya buat macam ni dekat saya. tapi kalau untuk lelaki, his the first one.. apa yang bestnya saya tak marah tapi fikir sampai tak dapat jawapan.. even banyak kawan lelaki saya sorang pun tak pernah buat macam ni. bukan nak beza-bezakan tapi kenapa dia boleh and orang lain tak boleh sedangkan saya dengan dia tak ada apa-apa.. u know what saya sendiri tak tahu ini kebetulan atau sebaliknya..sebab masa saya sekolah rendah, saya pernah tulis dalam diari saya yang satu hari nanti saya nak orang buat macam ni dekat saya. saya selalu berangan ada lelaki yang tahu blog saya and alert dengan apa yang saya tulis,apa saya cakap and apa saya suka.. mungkin tak semua sama tapi ada certain benda yang sama dengan apa yang saya tulis dalam diari (kalau ada peluang saya akan scan page yg saya tulis mcm tu)

part yang best kenapa mesti dia..kan seronok kalau dah lama tak jumpe, then tiba2 jumpa and we can lepaskan apa yang kita rasa and dia tak ada terikat dengan sapa... so that' s why saya malas nak fikir sebenarnya sebab takut jadi macam dulu.. i'm be too syok sendiri.. sekarang semuanya bergantung pada YANG MAHA ESA.. kalau dah ditentukan saya jumpa dia semula tapi dia bukan untuk saya, saya terima.. everything in my heart about him will lock forever.. tapi kalau dia ditentukan untuk saya, saya ------------------------------


sebenarnya saya takut sama ada nak percaya ataupun tidak. maklumlah macam saya cakap dalam post sebelum ni kita tak boleh baca fikiran orang


klah panjang lak saya membebel malam ni..




anyway again THANKS TO YOU.. i'll appreaciate that.. Thanks...

No comments:

Post a Comment