Jan 8, 2010

what A bAD Day..... :(

8 JANUARI 2010



apalah nasib saya dengan EFY FIATY KAMAL



kononnya pagi tu nak ke SK TAMAN MINDAH



ok lah pegi gak

lepas tu saya plan untuk tidak masuk off


sebb hari pun hujan


so kami berdua decide xmsuk off...


lagi pun dekat off tak ada keje


yelah sangat pada hal keje saya bertimbun


dengan skrip ye, power point ye


tapi relax aje


heheheheheeh!!!!!!!!



cerita bermula:

sampai je EFY kat umah saya dia kata ada bunyi kucing


oklah mula-mula saya tak leh nk kata apa lah sebb tak dgr lagi


so bila dah lama tu, tiba-tiba dengar bunyi


saya pun agak terkejut


fikir gak mana datangnya kucing tu.


ada dua benda yg bermain dekat kepala otak saya:


1) takut ada org mainkan EFY(macam letak bunyi) sebab EFY takut kucing


2)kucing tu sangkut kat mn


sekali bila lepas je dari TAMAN MIDAH bunyi tu dah tak ada


so kami berdua lega and berpendapat kucing tu


dah tertinggal dekat TAMAN MIDAH


bad day utk kucing tu gak


secondly EFY plan nak ke FULLHOUSE



butik ala-ala cafe lor


sekali pergi tutup


so beralihlah arah ke DAMAI lak


nak gie butik ala cafe gak


eh!!!! apa dah sekali itu pn tutup gak...


so saya cakap ngan EFY jom kita gie tgk stok baju


dekat jalan KENANGA


ok lor.. apa lah malang nasib kami berdua


pusing punya pusing parking xada lah...


EEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! geramnya...


sabar lagi, sekali tu terus pergi ke FULLHOUSE tu balik


lepas tu bila dah pergi


haiiiiiii... baju dia tak nak sekangkang kera lak kan


dia more tu restoran yang ala garden tu smart gak.


so kami amat berduka cita untuk terus pergi tonton wayang


sekali ok lah, pergi then nk tengok movie OLD DOGS


yang bestnya kami berdua nak tengok wayang tak tengok masa


sekali amik kau.. pukul 3.30 dah


masa tu kami ada dekat situ kul 2..


apa yang ada dekat GALAXY AMPANG tu


lainlah PAVILLION kan ada gak butik yang boleh masuk


so dengan harapan kami pun pulang ke rumah.


so hari ni agenda kami ialah:


1) EFY bawak saya jalan-jalan naik kereta baru dia


2) EFY nak suh saya dengar bunyi kucing tu


3) kami berdua ala-ala shopping drive true lah


katakan tgk dari dalam kereta je...


MORAL OF THE STORY:
jangan ponteng kerja, kalau nak ponteng kerja duduk jelah umah and jangan keluar nanti semua tak jadi.



No comments:

Post a Comment