Jan 23, 2010

i L.O.V.E consert

dah lepas beyonce tak datang

ada lagi artis yang datang so saya pun agak tension lor...

tapi nk buat macam mana

saya still tak pegi gak..

lagi pun duit pn tak ada

and one more things mama and baba saya marah

sebab asyik beli tiket and then dorang tak jadi datang....

lagipun kalau saya pegi pun, saya tak ada kawan...

adik saya tak ada duit lak...

for sure baba saya tak nak bagi duit lagikan

kat dia untuk beli tiket...

so saya hanya syok sendiri lepas ni...

banyak gak lah konsert yang saya dah terlepas..

contohnya :-

black eyed peas

akon

all american reject

    neo (ini yang paling frust gile sebab saya minat sangat dekat dia

    = NEO a.k.a gentleman)

    coming soon boys like girl 29 january 2010

boys like girl ni tak tahu nak pegi ke tak...

apa yang penting saya tak ada kawan..

dorang semua dah tak berminat untuk pergi ke konsert

HUHUHUHU....

so kita tengoklah apa yang nak jadi...

lagi satu dengar cita ada konsert faizal tahir dekat istana budaya...

14 febuary 2010.

it's valentine day...

kita tunggu jelah update blog saya pasal consert ni

saya pergi atau tidak...




dah lepas daripada tu, beyonce lak datang

klah mula-mula macam tak yakin lah pulak

maklumlah beyonce seksi gile lor

so lagi pun masa mula-mula banyak sangat rumors

yang mengatakan beyonce tak boleh datang

sekiranya dia tidak mengikut etika pakaian yang ditetapkan

tapi nak kisah apa yek

dia pakai macam mana pun still orang ramai dah tahu dia seksi

walau macam mana pun saya tetap tak berputus asa

then beli jugak tiket

but the end dia lak tak jadi datang

again yek saya kecewa lagi...

tapi kali ni saya refund tiket lor

sebabnya tiket yang saya beli tu mahal.




saya suka sangat tengok konsert.

tapi dah banyak konsert saya ketinggalan.

sakit hati...
bila saya beli tiket tak jadi datang pulak

tapi bila saya tak beli tiket datanglah pulak..

contohnya rihanna... dah excited gile nak menari-nari

sekali chris brown pegi tumbuk dia lah pulak..

geram betul...

so saya tggl tiket je, sebab tak refund balik.

No comments:

Post a Comment