Jan 3, 2010

PROmiSe!!!!


saya agak tak suke dengan perkataan PROMISE atau JANJI.

sebab ramai orang suka sangat main-main dengan perkataan ni

bagi saya dua-dua perkataan ni agaklah penting dan tidak boleh dibuat main..

kalau tak tepati janji boleh kategorikan sebagai dosa gak kan.

tensionlah kalau ada orang tak reti nak menepati janji.

penat tau. sebab saya ni salah seorang yang tidak suke memungkiri janji

and tidak suka orang tidak menepati janji.
kalau tak mampu jangan berjanji atau keluarkan

perkataan PROMISE atau JANJI...

tension lor saya...

tolonglah kepada sesiapa yang suka memungkiri janji buat-buatlah berubah...

tak dapat apa pun kalau berjanji tapi tak buat..

kelam kabut, and gaduh lagi adakan.

lagi besar masalah adalah.

pening-pening...

saya agak stress baru-baru ni sebab adalah

dua tiga orang yang suka sangat mungkiri janji...

terus terang je sudah...

tak payah nak selindung-selindung k...

harap sangat tepatilah janji and jangan mungkiri janji...


No comments:

Post a Comment