Dec 28, 2009

SINGApore eve!!! part 3

nilah hotel saya tinggal.. hotel 81 nama dia.. dekat dengan bencoolen streets.. so far hotel dia ok... walaupun kecik, saya dengan mama saya sampai kena guna one way lah... sebab kecik sangat.. tapi ok lah.. nak tido malam je... bukannya nak duduk hotel je... bagi saya asalkan toilet bersih... itu yang sangat penting bagi saya...


nilah tempat station bus dari malaysia... sebelah dia adalah pelabuhan untuk cruise.. dia sekali dengan shopping mall. so bila nak balik tu habiskanlah duit disini.. sampaikan duit saya tinggal sin$4.40... hehehe... dasyat tak saya shopping..

yang sorang ni pun apa lagi, saling tak tumpah seperti kami. walaupun umurnya 23 tahun but now she want to stop counting her age... tak nak menjadi tua hehehe. still perangai macam budak-budak.. badan ye kecil tapi mulutnya sangat laser... macam orang tua... whatever it is i love u kak.... hehehe...


macam biasalah kami berdua. pantang diam je mesti tangkap gambar.. so apa lagi post.. hehehehe.. lepas tu kalau tangkap gambar mesti nak rapat sangat, berpeluk sana, berpeluk sini... sampai ada orang kata kami ni lesbian sebab bukan macam adik beradik. huhuhu!!!!.. hebat tak..


biasalah sementara menunggu bas samapi kul 3.30 petang. kami pun apa lagi tangkaplah gambar wat kali terakhir di harbour front... rasanya kalaulah pakai kodak atau filem, mahu beratus duit habis nak cuci gambar... ni nasib baiklah digital je.. so ni gmbr my mama with her little daughter..


i miss my home... and i still love my country MALAYSIA... ni dah nak pulang ke tanah air... WAH!!! macam gie berperang lak kan.. ni muka semua lesu and duit dah habis.. macam biasa saya duduk dengan kak oshin.. masa balik tu saya duduk di belakang. so saya ni pendek tak dapat lah tengok movie.. dahlah movie dia pasang tu best lak. movie knowing and push.. tapi saya tak dapat tengok. so lagilah bosan saya rasa, lapar lak tu, nasib baiklah dia bagi makan fish and chip and wedges so apa lagi makanlah saya... tapi nasib baiklah sepanjang jalan tu, main msg ngan MY TODD. maklumlah 3 hari kami bercuti untuk call dan msg.. padahal 3 hari je.. tak nak sampai 22 msg saya dapat yek.. kelakarkan.. anyway thanks MY TODD

No comments:

Post a Comment