Oct 29, 2009

11 hari senyap...

since korang dah tahu blog aku....
k find apa yang aku tulis tu memang luahan hati aku. tapi salah ke kalau luahkan dekat blog ke dekat cermin ke, dekat teddy bear ke... salah ke????? if u know me better u guys tahu perangai aku macam mana. aku tak reti nak marah orang and aku tak reti nak lepaskan dekat orang. so that aku buat blog... sebab aku nak ganti diary aku. itu pun salah ke... bila fikir balik kecanggihan teknologi ni mampu buat orang bergaduh, baik tulis manual. dah confirm-confirm tak ada sapa yang dapat baca. tapi aku tak fahamlah... ni hanyalah blog aku. aku bukannya buat ni semata-mata nak menipu ke, nak buat tahi ke or jadi hipokrit. ini hanyalh blog tempat aku luahkan segal-galanya masalah aku. supposed kalau korang dah tahu blog aku and dah baca apa yang aku tulis korang diam je n still perbaiki relationship or try tanya aku ke, cakap dengan aku ke.bukannya terus-terus nak serang aku. lagi pun semua apayang tertulis dekat blog aku dah lama. aku pun still jumpe korang. kalau aku ni jenis yang jahat sangat dimata korang baik aku terus bla je. buat apa aku nak kawan dengan korang lagi. ini korang nampak sendirilah. gambar korang masih ada lagi dalam bilik aku. jangan kata memori hanya seperti angin melayang dan akan hilang. bagi aku semua memori sahabat aku hanya dalam ingatan sampai aku mati. memori mana boleh hilang sebab benda tu korang dah laluinya. tak boleh hilang tapi boleh terlupa. so macam tu jugak aku dengan korang. aku nak kawan dengan semua orang. janganlah anggap apa yang aku cakap tu sampai nak putus kawan. aku tak rasa aku salah sebab tulis macam tu sebab itu hanya aku punya luahan, memanglah perasaan marah macam-macam boleh kata. tapi bagi aku itu cuma sekejap je. bukannya tempat aku untuk berdendam dan bermusuh. aku pun still tak rasa nak mintak maaf atas apa yang aku dah tulis dalam blog ni. cuma aku mintak maaf sekiranya korang tersinggung bila baca blog aku. so sekarang ni it's depends on korang samada still nak kawan lagi dengan aku atau tidak. sebab semuanya tak boleh dipaksa. kalau korang boleh maafkan aku n still nak kawan dengan aku, aku terima. tapi kalau dah tak nak aku tak boleh nak cakap apa n paksa. tapi ingat satu je... jangan lupa memori aku dengan korang atau sesiapa sahaja sebab memori itu suatu yang indah walaupun ianya kesedihan atau kegembiraan.
SEKIAN

No comments:

Post a Comment