Oct 18, 2009

changed mood!!!! (marah => romantik)

saya suka sangat cerita CINTA... tambah lagi kalau cerita tu dari korea, hong kong, taiwan, indonesia atau filipina.. oooowwww... suka-suka sangat-sangat.. saya tak tahu lah kenapa lelaki dekat sana (tak tahulah sama ada hanya dalam movie atau drama sahaja) sangatlah romantik. eventhough dorang kasar tapi still lagi nampak romantik... contohnya macam cerita full house (korea), princees hours (korea) n sanay wala nang wakas (filipina) meteor garden (taiwan) ooo.. RAIN, JO JEE HOON, DIETER OCAMPO n JERRY YEN sangatlah berjiwa romantik... tak tahu lah kenapa tiba-tiba saya cerita pasal benda ni... kelakarkan... bagi saya dekat malaysia susah nak jumpa lelaki macam tu... dalam cerita ni semua hero dia malu nak luahkan isi hati tapi dorang meluahkan melalui perbuatan. ntahlah walaumacam mana pun saya suka lah... HEHEHEHE!!!!!...... ni nak cerita sikit apa yang saya idamkan n ciri-ciri lelaki idaman saya (rasa-rasanya dapat tak) :-
  • chinese look
  • romantik
  • suka buat surprise (suprise yang bagus lah)
  • independent
  • jujur
  • berkejaya
  • berduit (bukan materialistik tapi duit mmg diperlukan oleh sesiapa sahaja dan dimana pun)
  • pandai ambil hati
  • cemburu (janganlah sampai teruk sangat, asalkan jeolous sikitlah itu maknanya dia syg kat kita)
  • faham dengan diri saya (faham-faham sendirilah, alert atau peka dengan perbuatan, percakapan atau apa-apa sahaja pasal GF dia lor)
  • mudah bergaul dengan keluarga saya (sebabnya saya sayang keluarga saya)
  • tak suka kongkong
  • pandai buat saya ketawa
  • pandai buat keputusan
  • jangan bagi saya titiskan air mata

itulah cirinya.... ntahlah... selalunya orang kata kalau apa yang kita impikan, tak kan dapat.. so berserah jelah pada ALLAH s.w.t.. kita hanya merancang tuhan yang menentukan.

No comments:

Post a Comment