Nov 10, 2009

seLamat Sudeh!!!!

6 November 2009
(lepas isyak)
alhamdullilah selamat sudah kak ana & abg din dijabkabulkan.. selama 10 tahun dorang couple akhirnya nikah jugak.. tulah orang kata jodoh tak ke mana. ramai orang cakap kalau couple lama-lama ni bila dah kahwin nanti cepat putus. so hopefully kak ana & abg din berkekalan sampai akhir hayat k....
7 November 2009
(9.30 pagi 4.00 petang)
pagi tu semua ready untuk majlis perkahwinan kak ana & abg din lak... ni side kak ana so everyone must wear a purple colour because the theme is purple.. saya ditugaskan sebagai bagi bunga telur... k agak penat gak lah... sebab ramai sangat orang. so far anything berjalan dengan lancar. pelamin cantik, kak ana cantik, makan sedap cuma orang je ramai sangat. so alhamdullilah selesai sudeh...
8 November 2009
(1.30 tengah hari)
kali ni side abg din lak. ok je jemputan belah lelaki tak ramai sangat. so far ik lor... puas hati sebab kak ana akhirnya kahwin dengan abg din. hehehe... so cik suhana dah tukar kepada puan suhana... so kak ana ara doakan kak ana & abg din bahagia sampai ke akhir hayat k... mesti tolak ansur, kak ana tu keras kepala. just give n take k sis ana...
bila semuanya dah selesai, mulalah penat tu rasa. sebab b4 tu banyak wat keje, tak cukup tido n macam2 lagi lah... lepas tu apa korang semua nak tahu tiba-tiba je baba saya cakap ngan mama saya, saya just terdengar je. baba saya cakap apa tau.
baba: hai bila i tgk semua anak buah i, smeuanya dah besar, dah bercouple-couple
baba: i kena simpan duit ni nanti anak i fara nak kahwin ain nak belajar. dah kena jimat cermat tak boleh beli tu beli ni...
sekian sahaja apa yang baba saya cakap.. kelakar pun ada. lepas tu bukan baba saya je yang jadi macam ni, orang ramai pun dok tanya fara bila lagi...bila lagi... saya pun teripu malu. the best part is orang ramai ingat en dazrin abdul malek tu boyfriend saya... HAHAHAHAHHA... saya bantai tergelak jugak lor... his just like my brother to me.. hehe... semua tak caya sampai sekarang dorang dok tanya lagi... anyway saya ada boyfriend tapi bukan dazrin abdul malek tapi en muhd hanis mahyudin. hehehe.... tu je lah kot... tambah sikit lagi satu, saya tengok kak ana & abg din kahwin saya takut nak kahwin, satu belanja for sure banyak, lepas tu ramai yang datang, lepas tu nak bersandin lak tu... ish!!!! saya ni dahlah segan kalau orang ramai tengok... lepas tu lagi, emak-emak mula lah nank nangiskan tengok anak dia kahwin. hish kalau part saya lak. lagi teruk saya nangis nanti... ish!!!! tak boleh-tak boleh... tgklah mcm mana dulu lambat lagi kot... duit pun tak ada... tunggulah bila sampai seru baru kahwin k... satu hari nanti..

No comments:

Post a Comment