Sep 4, 2009

sambungan!!!!!!!!!!!

  • first time saya suka bangat sama seorang lelaki (alif osman)

masa masuk form 1 saya ada minat sorang boy ni nama dia alif osman. saya pun tak tahu kenape saya minat dengan dia. tapi saya tahu saya tak akan dapat dia coz dia one of the famous boy lah kat sekolah masa tu. gf lak tak nak bertukar-tukar lak kan... dasyat!!! sekejap dengan yang ni n sekejap dengan yang ni, macam tukar baju lakkkan. tapi semua gf dia dalam satu sekolah yang sama. boleh lak macam tukan kalau saya tak nak jeolus kalau nampak dia couple dengan kawan kita sendirikan. so at the end masa form 3 barulah saya dapat cakap ngan dia n jadi rapat lak dengan dia. tapi tak tahulah masa tu nak percaya ke tak, saya confused samada alif ni just nak main-mainkan saya ke or dia memang nak kawan dengan saya. tapi lama kelamaan saya dan dia jadi agak rapat dan boleh dikatakan sangat rapat lor about that i'm so happy lor tapi tak tahulah dia lak macam manakan..so saya pun layan jelah... (kalau nak tahu lebih lanjut bukaklah pages yang belakang tu story ni pun saya dah cerita hehehhe.... saje je nak repeat balik)

  • orang yang saya suka, suka dekat kawan saya

cerita ni pun sama, saya dah ceritakan masa awal-awal lagi lor... tapi saya sambung sikit je.... lepas nak habis sekolah saya dapat tahu yang alif suka kat "bestfriend" sayalah katakan. so saya pun ada sikit frust tapi just terima jelah lor... i'm lost n she win (NADIAH). takkanlah saya nak merayu lak kan. ouch... please i'm not that type, which is begging someone for accepting me in their life... kalau sedih pun just simpan dalam hati... and one more thing i really like this pepatah kumbang bukan seekor... memang betul pun tapi susah nak cari yang betul-betul sesuai untuk kitakan... so hubungan kami bertiga putus dan tak kawan lagi sampai sekarang. macam manalah yek kalau saya jumpa balik dengan alif n nadiah... tambah lagi dorang nak buat reunion... ooopsss... i'm confused now samada nak gie atau tak... yang penting kalau saya nak pergi saya mesti hot in here lah... coz nak tunjuk yang kita dah lain sekarang... hehehe.... (perasan sikit lor) lagi pun kawan-kawan sekolah saya tak pernah tengok saya diluar. yang pernah tengok just olynn, syakira n ili, sebab saya selalu dengan dorang (so for all warga hillcrest i'm different from all you guys saw me at school k) balik kepada cite pasal kumbang bukan seekor tu tadi... saya akan tunggu sapa yang akan jadi MR RIGHT!!!! a.k.a MY MR QATAK!!! jeng.... jeng... jeng.....

No comments:

Post a Comment