Sep 4, 2009

# CONTINUE AGAIN #

  • masuk PLKN

MISS YOU PLKN CANCUN PARK PASIR PUTEH KELANTAN

actually again n again saya cerita sikit lagi pasal benda yang saya dah cerita... saya rasa masuk plkn ni adalah satu benda yang paling seronok dalam hidup saya n tak dapat saya lupakan sampai bila-bila lor... sebab dengan masuk plkn ni diri saya berubah sangat-sangat. daripada fara yang kecik menjadi fara yang besar... maksdunya saya dah lebih berkeyakinan dalam diri saya. saya suka sangat-sangat... saya dah pandai bercakap, daripada senyum dah reti nak ketawa n daripada malu terus jadi clumsy gile.... that why saya suka sangat masuk plkn ni walaupun ada orang kata masuk plkn ni memenatkan and menyusahkan tapi bagi saya it was something yang u guys can gain more experience and know many people from other school n other country... n masa tu jugak saya dapat ramai kawan n yang paling kelakar lagi badan saya jadi kurus gile n muka hitam sangat-sangat...

adik cakap : kak tolonglah jangan kurus macam penagih... pleaselah gemuk balik

mama cakap : ya Allah anak mama dah, macam dayang senandung hehehehe!!!!!!

to be continue...

No comments:

Post a Comment