Sep 2, 2009

nangis masa masuk sekolah?????

ok... sambungan yek daripada tadi...
  • nangis masa masuk sekolah
sebenarnya saya dah cerita dah sebelum ni. tapi ni kira saya repeat baliklah k sikit... jangan bosan yek... kepada rakan-rakan yang ada baca bllog saya ni.... ceh!!!! (macamlah ada orang tahu pasal blog ko ni... huhuhu)


masa first-first sekolah dulu saya ni memang kuat nangis. tapi sebenarnya sampai sekarang jugak kot... kirra nangis ni macam hobi lor.... heheheh.... saya nangis dari start masuk taska abin, lepas tu masa masuk tadika fatima tak nangis lak, lepas tu sambung balik nangis masa darjah satu... hebat tak saya.... sampai satu hari tu saya kena dukung dengan sorang cikgu ni nama dia cikgu zaharah. saya sendiri pun tak tahu nape saya nangis. padahal mana ada orang buli pun, kalau nak buli pun cousin saya semua satu sekolah... sampai sekarang masih lagi tak dapat jawapan kenape saya nangis bila nak masuk sekolah... ??? sapa2 ada jawapan ke???
  • masuk sekolah campur

ni pun saya dah cerita jugak masa first-first dulu. so saya cerita balik k sikit je... jangan bosan... nilah perkara yang paling saya terkejut sangat-sangat bile kena masuk sekolah campur. (lelaki + perempuan) sebab saya dah biasa dengan sekolah perempuan so tiba-tiba masuk sekolah campur. tak nak saya dari pandai jadi bodohkan. semuanya jatuh kot.... terkejut gilelah bayangkanlah. so semua budak macam besar-besar then advance so saya rasa saya macam kecik gile lor... takut pun ada . the best part is nasib baik saya tak nangis lagi sekali k.... kalau saya nangis bila masuk sekolah menengah gile memalukan... so just tahan jelah rasa takut tu... sampailah habis sekolah saya bersekolah disekolah campur... tapi masa form 4 n form 5 dah oke sikitlah. sebab member pun dah ramai then dorang pun layan kita baik gaklah... so naiklah balik kita nye pelajaran n dapat good result dalam SPM. alhamdullilah... tapi tak adalah baik sangat. tapi ok daripada form 3.... ni pun menjadi persoalan jugak kenapa saya takut masuk sekolah campur lelaki + perempuan????? ada sapa yang dapat beri jawapan kepada saya???

No comments:

Post a Comment