Sep 8, 2009

sambung balik yek cerita yang tak hbs ni......

  • masuk kolej

zaman kolej saya memang best sangat... walaupun saya masa mula-mula masuk tak banyak cakap. tapi gelagat budak miim memang menggelikan hati saya lor.. asyik gelak je... so saya sangat suka LOL!!!!... banyak gak pengalaman dengan budak miim ni... sebab banyak buat xsigment luar macam shooting sana shooting sini.... walaupun penat tapi we having fun together.... bak kata ezal... (moment tu penting).... actually it's true... moment memang penting tak dapat dilupakan sampai bila-bila lor.... the best part ada gak budak-budak miim yang dulu tak rapat sekarang jadi rapat. n sekarang rapat jadi tak rapat... HA!!!!! jeng....jeng... sapa tu... contohnya ada seorang girl ni dia memang tak perasan kewujudan saya pada mulanya... but now saya kawan dengan dia n leh keje dekat tempat yang sama... WOW!!! siapa lagi lain tak bukan MS EFY FIATY KAMAL lor.... kalau yang dulu rapat n sekarang tak rapat rasanya adalah dalam dua or tiga orang macam tulah... so sad actually... anyway eventhough kolej miim ni macam lopek sikit tapi student dia gempak siot.... rasanya dalam banyak-banyak student semua berjaya kot.... so jangan pandang sebelah mata dengan budak-budak miim k.... kolej memang tak guna tapi budak-budak dia gempak lor....



I MISS U ALL STUDENT MIIM JAN2006




  • saya mula jatuh cinta semula (MKSA)


dalam masa tengah belajar tu saya ni rajin kerja sikit sebab nak duit lebih walaupun setiap bulan baba saya bagi duit... tapi macam biasalah bafsu shooping saya melampau-lampau kot... masa mula-mula kerja tu saya dapat kerja kat kedai butik le sport sac kat klcc.... saya ni jenis tak suka kerja yang duduk diam je... macam kerja makan gaji buta lor... sebab butik ni mahal so orang yang masuk pun kurang... then saya tukar kerja masuk kat IKU kat bangsar... lama gak saya kerja kat situ dekat 6 bulan... so dalam diam-diam saya minat dengan sorang boy ni... dia comel sangat dahlah badan besar. memang ada ciri-ciri my MR RIGHT kot... tapi bila fikir balik saya mesti tak dapat dia... so buatlah bodaoh je... sampailah hari terakhir kerja dia mintak no phone... rupa-rupanya dia dah lama minta kat saya jugak... hehehe... suka mak!!!... so kami pun kawan-kawan.... sampailah saya jatuh cinta balik lepas 7 tahun saya tak bercinta sebab alif... then saya pun suka sangat-sangat kat boy ni nama dia MEGAT KHAIRUL SHAH ANUAR ABDUL RAHMAN...... So kami pun couple... n masa mula-mula tu saya susah sikit nak suka kat dia... sebab alif masa dalam ingatan... tapi dah lama-lama tu saya ok je... sampailah satu tahap tu konflik perhubungan kami bermula..... jeng.... jeng.... jeng.....



No comments:

Post a Comment