Sep 8, 2009

benda yang paling saya terkejut!!!

  • saya kena buat orang masa birthday saya yang ke-22

1 ogos 2009... pada pukul 8 malam lebih kurang macam tulah... saya berubat dengan seorang pak cik ni... masa mula dulu mama saya just bagi nama je dekat pak cik ni... lepas tu pak cik ni cakaplah saya punya badan ni tak sihat, ada benda tak elok dalam diri saya.... kalau tak diubat saya akan kena leukemia sebab benda ni akan makan dalam... tak nampak dekat luar... lepas tu pak cik tu bagi tahu dekat off ada 2 orang tak suka dekat saya... pak cik tu kata dua orang ni tua sikit umurnya dia tak suka sebab budak-budak muda masuk off ni... masa mula-mula saya tak percaya tapi mama saya tak pernah cakap pun dengan pak cik ni saya kerja apa n dekat mana. tapi saya masih lagi tak percaya... bila mama saya dengar benda macam ni ada dekat diri saya, dia pun suruh saya berubat. so saya pun ikut jelah... so jadilah cerita masa birthday saya yang lepas... saya berubat... saya tak nak takut lakkan. benda ni saya kena masa saya shooting untuk nutz production dekat gombak untuk shortfilm 'coretan jasadku'. ni sebab saya kena gigit pacat.... sebenarnya bukan pacat tapi dia merupai pacat. so saya pun tak tahulah nak percaya ke tak... tapi memang sejak kebelakangan ni perangai saya banyak berubah... malas sembahyang, cepat marah n cakap kurang ajar sikit... tapi kalau nak ikutkan itu tak leh jadi sebabnya saya kena buat orang kan. so saya pun amik keputusan untuk berubat. malam tu, saya disuruh baring lepas tu apa tah pakcik tu baca... tiba-tiba saya punya badan sakit gile... terus nangis... pak cik tu suruh saya jerit sebab dia nak keluarkan benda tu... so saya pun jeritlah tapi tersekat-sekat... yang paling saya takut is kalau-kalau saya bercakap sendiri macam dalam cerita-cerita hantu yang saya tengok dalam tv tu... tapi alhamdullilah benda macam tu tak jadi pada saya... bila saya rasa semacam dalam badan saya barulah saya percaya benda macam ni wujud. pak cik tu kesian jugaklah dia berpeluh-peluh n penat. nampak sangat dekat muka dia. bila dia dah buang benda tu saya rasa lega n macam hidup semula... bahu saya yang bengkak sebelah kiri rupa-rupanya benda tu duk bertenggek kat atas bahu kiri saya. that why sakit gile lepas tu bengkak semacam... sekarang dah tak ada... dah habis berubat tu mama saya mandikan saya dengan air limau... wow!!! masa mandi saya tak nak sesak nafas... memang tak leh bernafas gile... macam dah nak mati pun ada gak lah rasa. tapi saya kuatkan semangat tahan benda tu n akhirnya ok je... masa saya berubat tu tak nak mak cik-mak cik saya, adik saya n cousin saya nangis kan tengok keadaan saya masa tu... so saya bersyukur sangat-sangat sekarang ni saya dah tak ada apa-apa dah... macam sebelum ni saya tak leh tido lena sebab banyak nampak benda bukan-bukan... tapi sekarang tidak lagi... yang bestnya lepas je berubat... dah lewat malam sikit boleh lak saya potong kek n ada makan-makan sikit... dorang kata lupakan benda tu n kita perlu happy... so saya rasa seronok sangat...

THANK YOU TO MY LOVELY FAMILY..... muaaaaaaaahhhhhhhhhhxxxxxxxxxxx........

No comments:

Post a Comment