Sep 2, 2009

1 bulan 1 hari

NOR FARAHANA RIDZUAN

hari ni saya dah mencecah usia 22 tahun selama 1 bulan 1 hari. banyak pengalaman yang saya dapat sepanjang 22 tahun saya hidup kat dunia ni. lepas tu dah macam-macam orang saya jumpa tak kiralah lelaki or perempuan. so semua orang berbeza pendapat. n betullah kata orang rambut sama hitam tapi hati lain-lain. tapi bila kita tgok balik sekarang ni rambut pun dah macam-macam colour kan. so tak tahulah nak kata apakan. dalam meniti usia ni saya ada banyak pengalaman yang saya tak dapat lupekan. so saya nak ceritakan sikit-sikit k....

  • nangis masa nak masuk sekolah
  • tukar sekolah masuk sekolah campur
  • first time saya suka bangat sama seorang lelaki (alif osman)
  • orang yang saya suka, suka dekat kawan saya
  • masuk PLKN
  • 7 tahun saya tak bercinta dan suka mainkan perasaan orang
  • masuk kolej
  • saya mula jatuh cinta semula (megat khairul shah anuar abdul rahman)
  • orang yang saya suka tunang ngan orang lain
  • saya kena buat orang masa birthday saya yang ke22
  • ada seorang lelaki dalam hidupku

11 perkara ni saya tak dapat lupakan sampai bila-bila. saya rasa perkara nilah yang membuatkan saya buka mata dan kenal dengan dunia. n menimba banyak pengalaman. n membuatkan saya jadi seorang yang dewasa.



to be continue

No comments:

Post a Comment