Sep 8, 2009

what a surprised!!!!

  • ada seorang lelaki dalam hidup saya

dalam tengah saya banyak masalah ada seorang lelaki muncul dalam hidup saya. saya dah kawan dengan dia tak lama sangat n tak sekejap sangat. kalau nak diikutkan bolehlah... dah kenal perangai masing-masing... so far dia ok lor... saya suka panggil dia, AD atau kecik...

character dia:

  • banyak mengalah
  • suka ketawa
  • tak banyak bunyi
  • suka sangat makan ayam
  • agak pemalu sikit
  • tak panas baran
  • ada masa depan
  • pandai beri dorongan

dia selalu datang dalam hidup kita bila kita ada masalah ke, tengah nangis ke... tiba-tiba je mesti dia muncul maksudnya dia mesti call, dia mesti msg... kalau sekali dua tu tak apalah jugak. ni rasanya selalu kot.... so saya tak tahu apa maknanya... lagi satu adakah dia ni dia ni datang hanya untuk saya lupakan megat ataupun dugaan saya samada saya masih cintakan megat atau putus asa je dengan perhubungan kami. saya amat confused yek disini... tapi saya tak ambil peduli sangat. sampai satu hari AD atau kecik mintak couple dengan saya... so dia macam serius sangat kot... tapi saya cakap dengan dia kita tunggu dulu k... kita wat kawan macam biasa jelah dulu lor... so dia kata takpe dia tunggu.... so saya pun buat tak tahu lor... saya just treat dia macam kawan, tapi dia wat saya macam gf dia....

kejutan buat diriku!!!!!!

kan saya dah cakap tadi saya kenal dia tak lama sangat n tak sekejap sangat... so yang paling memeranjatkan saya ialah again yek saya dapat orang pahang (kuantan). lagilah saya pening kepala kot... kenapalah hidup saya tak leh lari dengan orang pahang ni... b4 this dia tak pernah lah pulak cakap yang dia orang kuantan. yang bukak topik pasal ni is dia tanya :

AD: u raya balik mana?

SAYA: i balik perak lor...

AD: okeah...

SAYA: u lak raya mana ni?

AD: i balik kuantanlah...

SAYA: what????

(situasi yang paling kelakar, saya ketawa bagai nak rak)

so AD pun pelik...... then saya baring-baring sambil fikir punya fikir terus tido... tapi sebelum tu saya terfikir apa yang ms efy fiaty kamal cakap kat saya :

EFY: fara... ni ada benda nak cakap ni?

fara: apa dia...

EFY: aniep mimpi yang awak akan kawin dengan orang pahang...

FARA: yelah tu... ntah sapa ntah..

(dua-dua ketawa hahahahaha!!!!) perbualan dia lebih kurang macam tu lah dah tak ingat lor....

so bila saya fikir balik... saya macam syok sendiri lak... mula-mula saya fikir sapa yek:

  • megat (memang tak lah kot dia dh tunang)
  • topek (jgn main-main topek pun masuk dalam list, tapi tak mungkin lor saya just anggap dia macam abg je)
  • list baru is AD (tak ada alasan lagi untuk dia ni)

so saya pun macam terkejut jugak... tapi saya buat tak kisah jelah... kalau betul AD untuk saya, saya redha je walaupun dia kecik (Huhhuhu)... kalau dia bukan untuk saya takpe benarkan kami berkawan baik sampai bila-bila k.... so sekarang ni saya tunggu jelah apa yang jadi dekat saya dengan dia... tapi saya akan mencuba... saya rasa macam dh couple dengan dia tapi entahlah saya tak nak mainkan perasaan orang.. hopefully kalau saya suka kat dia saya akan suka dengan seikhlas hati saya tak nak mainkan perasaan orang... setakat ni dia ok je... tapi saya masih cakap dengan dia saya belum betul-betul suka kat dia. again yek dia kata takpe dia tunggu... saya pun ye jelah.. masalah sekarang ni AD is too small for me.. i mean dia kecik lor... selalu saya dapat org besar kali ni saya dapat lelaki kecik lak... so terima jelah... ramai yang suruh saya mencuba...dorang kata penampilan boleh diubah so its no a probelm for u too look nice together with him.. nilah yang kawan-kawan n adik saya cakap. so saya try je lah.... kalau betul AD memang untuk saya, hopefully saya dapat suka dia dengan ikhlas n kekalkan kami sampai bila-bila... kalau tak pun just teruskan kami sebagai kawan baik k. ada jugak orang kata kat saya kadang-kadang perkara buruk yang berlaku tidak semestinya sentiasa buruk, ini semua dugaan... lagi banyak dugaan itu tandanya ALLAh lebih sayangkan kita.... so doakanlah untuk kami....

No comments:

Post a Comment