Aug 27, 2009

i'm sick....

i'm sick
i'm tired
i'm confused
i'm not in the mood

ni yang saya tak suka ni, balik je outstation saya demam teruk gile... first time saya punya demam tinggi n tonser saya bengkak sampai semua mulut dah putih.. takut pun ada gak. tapi saya kira kuat gaklah, doc cakap ada setengah orang memang dah tak boleh bangun langsung. doc tu suruh saya operation untuk buang tonser saya. tapi saya tak nak takut lor...


dalam pada tu, saya takulah dengan virus-virus yang tersebar sekarang ni iaitu H1N1



saya agak takut dengan kondisi sakit saya ni. maklumlah kalau dah kena tak boleh buat apa-apakan. so hopefully saya tak ada apa-apa yek. ahad ni gi heck up balik. kalau dmm lagi maknanya memang quarantin betullahkan.. kalau dah tak dmm lagi maksdunya alhamdullilah. so cepat-cepatlah pulihkan virus ni.

No comments:

Post a Comment