Aug 4, 2009

THIRD day

TIME: 6.30 AM
DATE: 22/7/09
PLACE: SEKOLAH DATO BAHAMANA LANCHANG
wake.. up... wake up...
macam biasa saya akan bangun dulu dari efy. coz saya siap lambat. k untuk kali ni saya akan lakukan penggambaran di sekolah kedua iaitu smk dato bahaman lanchang. tempat dia jauh jugaklah n kena keluar awal. bila dua-dua dah siap kami pun turun ke bawah.
DALAM PERJALANAN
masing-masing diam seribu bahasa yek. sebab semua masih ngantuk lagi yek. tapi daz kena maintain coz dia bawak kereta. dah nak dekat sampai je en jack ajak breakfast kat area situlah. macam biasa pagi-pagi ni saya jarang makan sangat kecuali lapar gile. then bila dah makan kami pun teruskan perjalanan ke sekolah tu. sampai je ada dua team kali ni saya dengan en jack n efy dengan dazrin. klah tu... so buat macam biasa.
SHOOTING TIME
masa shooting alhamdullilah smeunya berjalan lancar. en jack mestilah tahu nak amik apekan. so pandai-pandai dialah. punya cikgu ialah cikgu maziah baiklah orangnya. comel gaklah. saya masuk kelas menjahit n lepas tu kelas memasak. bestlah sampai saya amik resepi dekat cikgu tu hebat tak. so lepas tu barulah buat sesi interview. dah settle semua saya, efy, daz n en jack dijamu makan kat kantin. again terima kasih cikgu kerana menyambut kedatagan kami. lepas tu sampai je petang saya ada bola jaring n efy ada petang a.k.a pen*** bak kata efy ooopsss salah sebut je tau... kali ni saya habis awal mungkin bila dnegan en jack segalanya habis awal. mesti daz bengangkan sowie daz... then bila efy dah habis kami pun pulanglah ke hotel n rehatkan badan... tunggu sampai malam topek datang bawak kami pergi makan.
MALAM
Kali ni topek bawak makan dekat kawasan rumah dia. saya tak makan banyaklah konon-konon nak diet so just makan mee hoon jelah sekali tu balik hotel rasa lapar. maklumlah perut saya ni kalau shooting je mesti lapar memanjangkan. bila dah habis makan kami pun pulang ke hotel n singgah sebentar di temerloh nak ambil gambar lampu. klah tu.apa lagi kami pun ambik lah gambar. then pulanglah ke hotel n tido sementara nak tunggu pagi besok untuk lokasi penggambaran yang ketiga dan terakhir di temerloh. APA YANG PENTING KERJASAMA!!!!...
TO BE CONTINUE TO FOURTH DAY

No comments:

Post a Comment