Aug 4, 2009

second day

TIME: 6.30 AM
DATE: 21/7/09
PLACE: SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI TEMERLOH
BANGUN... BANGUN...BANGUN
macam biasa saya mesti bangun awal lagi daripada efy coz saya mengalami kelambatan semasa bersiap. so dah siap-siap efy akan bangun n dia pulak siap. lepas dah siap kami pun turun kebawah untuk ke lokasi penggambaran pertama iaitu sekolah berasrama penuh integrasi temerloh (sbpi).
DALAM PERJALANAN
masa dalam perjalanan saya agak gementar sikitlah coz first time nak jumpa cikgu aishah peong ni. efy saya tak tahulah pulak kan. tapi still maintain n wat macam biasa. sampai je dekat sekolah tu ada dua team. untuk hari pertama saya bersama daz n efy bersama en jack. saya dan efy terus ke pejabat n jumpe cikgu masing-masing n lepas tu berpisah k.
MASA SHOOTING
saya punya shooting berjalan lancar yek.. mula macam biasa pnp then kami ikut cikgu di kesekolah lain untuk meeting, sekolah menengah kebangsaan temerloh. masa makan tengahari kami dijamu dengan nasi ayam n makan pagi tadi mee hoon singapore. terima kasih cikgu menyambut kedatangan kami. dan saya macam biasalah pantang jumpe koperasi mesti nak pergi lencanaka. nasib baik dapat beli. so bila dah habis petang tu balik semuLa ke sekolah sbpi untuk sesi interview n pnp. oklah mula-mualanya. tapi ada satu benda yang buat saya takut coz cameraman saya iaitu dazrin kata dia penat. apa lagi saya pun rasa takut n cakap ngan dia maik sikit-sikit je. lepas dah habis semua saya n daz pun balik hotel. team lagi satu, efy ngan en jack dah balik topek hantar dorang. bila balik, dalam kereta daz cakap sesuatu yang sangat kelakarlah.
daz: tahu tak kenapa daz cakap dah penat
fara: kenapa??
daz: sebab daz tak kena rokok
fara:leh!!! takpe fara dah selamatkan daz sekejap je coz daz tak smoking.
lepas tu dua-dua gelak n sengal... sampai je hotel saya pun baring n tunggu malam kang nak gie makan lak.
MALAM
bila malam macam biasa topek datang bawak gie makan kat seberang titi bak kata efy n depan hospital kajang (temerloh) bak kata fara. oklah makanan dia sedap gak. walaupun saya tak makan banyak just makan satay je. satu je masalah dia, kedai dia gelap sangat. mahu tercekik kalau makan ikan terubukkan sebab banyak tulang n makan dalam gelap. hehehehe!!!. bila dah kenyang kami pun balik hotel n tunggu ke lokasi kedua iaitu besok pagi... KAMPATIH!!!!
TO BE CONTINUE TO THIRD DAY

No comments:

Post a Comment