Aug 4, 2009

my JURNAL AT PAHANG (first day)

TIME : 6.30 AM
DATE : 20/7/09
PLACE: TEMERLOH


FARA BANGUN!!!!
morning girls.. hari ni hari pertama saya pergi ke outstation bersama-sama rakan sekerja. iaitu saya FARAHANA, EFY FIATY KAMAL, DAZRIN ABDUL MALEK dan bos saya EN JACK. apa lagi saya pun bangun n siap-siap al-maklumlah saya ni siap dah lah lambatkan. so mama saya hantar saya ke rumah efy. then kami sama-sama tunggu dazrin untuk pergi ke office amik en jack.


DEKAT OFFICE

Sampai je saya, daz n efy kat office, kami makan dekat kedai bawah sementara menunggu ketibaan en jack. tengah makan-makan tiba-tiba hp saya berbunyi, sekali en jack dah. dia kata dia lambat sikit coz ic dia tinggal dekat rumah. apa lagi kami pun bengang gak lah tapi nak buat macam mana dah nama pun bos so kami tunggu. dalam pukul 11 lebih macam tu kami pun bertolak.


DALAM PERJALANAN

Masa dalam perjalanan, mula-mula semua diam. lepas tu barulah mula bercakap. saya macam excitedlah nak pergi outstation. biasalah first timelah katakan. so apa lagi takut, happy,gelabah pun ada gak. semuanya bercampur-campur yek perasaan saya. bila masuk je tol temerloh, kami mula call topek cakap dah nak sampai. then bila dah sampai terus cari hotel. kami tinggal di green park hotel. nasib baik hotel dia ok walaupun tak ada tingkap. hehehehe.. :)


TOPEK SAMPAI

Bila topek sampai, kami terus pergi recee sekolah sampai ke lanchang. lepas tu en jack ni sporting jugaklah coz dia siap ajak kami pergi ke kuala gendah kat tempat gajah. saya dengan efy apa lagi teruslah tangkap gambar n excited tengok gajah. sampaikan baru tahu gajah tu ada bulu sebenarnya. lepas tu tahi dia tak nak besar lakkan. so saya bersa sangat happy. lepas habis tu kami singgah makan durian kat tepi jalan. wow!!! tak nak best lak kan. ada durian sedap n ada gak durian tak sedap. saya rasa saya makan durian dekat 8 ulas gaklah. lepas tu dah tak tahan panas so terus stop. then teruskan perjalanan ke sekolah kg tengah, sbpi. semua dah penat, semua balik ke bilik masing. n topek balik ke rumahnya. rehatkan diri n tunggu sampai makan malam. macam biasalah topek yang entertain kami yek.


MALAM

dah malam pukul 8 tu saya dan efy turun n pergi makan kat bawah jambatan. makanan dia sedap gaklah n first time saya tengok tom yam dalam kelapa. gilelah temerloh. dah makan n sambil borak-borak sebelum balik hotel singgah jap dekat 7eleven nak beli jajan. then semua balik hotel n ready for shooting tomorrow at sbpi temerloh... CHAI YOK!!!CHAI YOK!!!


TO BE CONTINUE FOR THE SECOND DAY...


No comments:

Post a Comment