Jun 9, 2009

tadika abim

Tadika Abim adalah tempat pertama aku menimba ilmu. Walaupun hanya 5 tahun ketika itu, semangat untuk belajar memang ada. Aku masuk tadika tu dengan cousin aku iaitu Iqram. Masa kecik kami sangat rapat tapi.... (terkenang kembali) nak tahu tak
P/S jangan ketawa k : Masa masuk tadika dulu akulah ratu air mata... Memang suka nangis. Takut nak pergi sekolah.... Sampai je sekolah bila mama n baba ku balik aku mulalah menangis lepas tu buka pintu nak balik rumah..... ustaz, ustazah penatlah mengejar aku kan... Aku pun tak tahu kenapa aku takut nak pergi sekolah. Tapi yang bestnya nangis-nangis juga..... kalau ada persembahan ke, jadi ketua ke, pandai dalam kelas ke.... siapa lagi kalau bukan aku. aku pun pelik gak lah kenapa nangis dekat sekolah.....

No comments:

Post a Comment