Jun 9, 2009

tadika fatima


bile umur aku 6 tahun aku masuk sekolah kedua iaitu Tadika Fatima. CEH!!!! sekolah ni aku dah okey sikit dah.... Macam biasa aku masuk tadika ni sama dengan cousin aku Iqram. Tak nangis lagi..... mantain, stay cool k.... So sepanjang setahun sekolah aku okay je... Pelik gak lah... so mama n baba tak yah lah penat-penat nak melayan kerenah aku. Masa tu aku dah ada adik nama dia NOR FARAEIN... Lahir-lahir je tak ada rambut... mak ai terkejut jugaklah... Tapi dia comel... Dia tak ada masalah macam aku masa kecik. Lagipun keluarga aku dah senang. So dia senanglah tak ada merasa pindah randah, tak ada tak makan satu hari... she lucky i think.... Lepas tu aku pun mula lah fikir... Adik aku ni mesti satu hari nanti akan bahagiakan keluarga aku... Insyallah...

Aku pun masih lagi teruskan perjuangan..... Sampai akhir tahun tadika fatima tu adakan persembahan terakhir, ada ke patut aku kena jadi pengantin india. Apa lagi bila balik sekolah bagi tahu mama n baba dorang boleh ketawa... Aku pun masa tu pakailah sari, gelang kaki, pakai subang, ikat sanggul, pakai nandek. Dahlah masa tu aku kena kahwinkan dengan budak yang aku tak suka dekat tadika tu... So terima jelah.... But zaman kanak-kanak best have fun....

No comments:

Post a Comment