Jun 12, 2009

sekolah rendah taman seri gombak...

sambung balik cerita aku...
aku pindah umah then masuk sekolah baru sekolah rendah taman seri gombak. WOW!!! gile culture shock kan... masuk sekolah campur lelaki n perempuanlah katakan... dahsyat perubahanku huhuhhu...... semua aktivit and kepandaian aku disekolah lama hancur m,usnah bila pindah sekolah baru.... geram gile. daripada dapat no 1 terus dapat no 30. mahu mama n baba aku tak mengamuk. aku pun tak tahu kenapa. mungkin aku tak didedahkan dengan pergaulan berlainan jenis kot.. tulah masalahnya... ( bagi emak bapak sekarang ni kalau tak bagi anak mereka bercinta, tapi tolong biarkan mereka dapat bergaul dan berkomunikasi dengan pelbagai jenis orang dan kaum. tapi ingat setiap pergaulan ada batasnya k... ini adalah untuk anak anda mudah bercakap atau komunikasi semasa dewasa nanti) aku tak nak sampai sekolah menengah pun terperanjat lagi. that why aku kata zaman sekolah aku bosan gile... sebab apa tak ramai kawan... tak macam sekolah lama semua aku kongka... tapi dalam diam-diam tu ada gak aku minat kat sorang budak lelaki ni. nama dia mahyudin azrai... masa tu biasalah zaman cinta monyet aku baru darjah 5... dah lah satu sekolah and then aku boleh satu sekolah agama dengan dia. syoknya... so kami just kawan je kot.... then masa masuk je sekoilah baru aku kawan dengan 2 orang kawan ni, dorang pun budak baru gak... sorang nama dia nur farhana mat radzi n sorang lagi firdaus ali mokhtar... oklah dorang baik gak... sampai darjah 6 kami dah tak sama kelas... aku gile bodohkan masa darjah 5 n 6 . sampai kena turun kelaslah katakan. OH MY GOD... teruk gile lah masa tu.. so zaman sekolah rendah aku memang worst n boring...
so harap bile masuk sekolah menengah nanti ok kot.... kita tunggu k sambungannya..... =>

No comments:

Post a Comment