Jun 12, 2009

sekolah menengah kebangsaan hillcrest

WELCOME TO SECONDARY SCHOOL!!!!!
what time is??? ceh high school musical lah pulak....
k ni zaman remaja... what the ****. shit sama je live aku.... still bosan... ingatkan bestlah masuk sekolah menengah. konon-konon leh lah terima n perangai pun dah berubah jadi berani sikitlah... urm... hampeh... memang tak lahkan... tingkatan 1, 2, 3 diam sangat.. tapi tingkatan 4 n 5 dah ok sikit maklumlah dah nak habis sekolah...
tingkatan 1 cekal : bosan ... so tak ingat sangatlah sama kelas dengan sapa.. aku diam gile... tapi dalam kelas ok.. kerja sekolah semua siap... tak pernah kena denda n ramai kawan suka dekat aku. cuma kadang-kadang dorang takut dengan aku coz aku tak banyak cakap sangat. gile hipokritkan aku dekat sekolah, kalau dekat rumah macam itik... pok...pek...pok...pek... tapi still ok.... xada benda yang merugikan.
tingktan 2 (xingat kelas apa) : sama gak still bosan.. dalam kelas baik. tapi kali ni aku ada masuk pertandingan koir dan menang.. oklah... dalam pada tu juga aku boleh satu kelas dengan mamat yang aku minat tu sapa lagi kalau bukan mahyudin azrai a.k.a tok dogol.. aku kalau ada orang yak aku suka sama kelas memang aku malu kot... segan gile.. so wat bodoh jelahkan... bestlah masa tu.. kawan-kawan yang aku rapat masa tu ween, zafirah, nadia... dorang oklah.. tapi dalam pada tu ada juga salah seorang daripada kami ni jealous diantara satu sama lain... sebab masa tu aku rapat dengan nadia... apa-apa mesti bagi tahu nadia.... konon best friend foreverlah... tapi urm... kami menang dalam pertandingan koir tu... beriya-iyalah nyanyi... muaz jadi konduktor tak nak kelakar lak kan dah leh kecik n pendek lak tu. tapi whatever it is at least aku ada moment dengan dorang... best sangat...
rakan-rakan lain = > liza, ayien, kimi, rastom, joe, and sory yang lain tak ingatlah...
tingkatan 3 (tak ingat kelas apa) : masa tingkatan 3 ni panjang sikit so sambung page lain k....=>

No comments:

Post a Comment