Jun 12, 2009

cerita tingkatan 3

babak pertama :
masuk je tngkatan 3... aku masih lagi satu kelas dengan ween, zafirah n nadia. oklah kami masih lagi berkawan... still sama masa mula-mula masuk aku tak banyak cakaplah... just dengan kawan aku je... then ada sorang budak lelaki ni nama dia Aliff Osman. aku memang tak minat langsung dengan dia. walaupun dia ni punya ciri-ciri fav guy aku, mata sepet, macam cina, badan tak besar n tak kecik sangat. tapi tak tahulah aku memang tak suka dia, tengok pun macam nak tak nak... mungkin sebab dia ni macam nakal sikit kot. suka usik orang, suka pau orang n macam-macam lagilah....
babak kedua :
sampai berapa bulan belajar di kelas yang sama tiba-tiba satu hari dia pau aku. dia cakap (fara rm 0.50 leh) aku pun bagi jelah... lepas tu tengok-tengok malam tu dia leh call no umah aku... dia call aku dalam kul 11 lebih gak lah... wah... mak ai tak nak terkejut beruk lak kan aku... dah lah mama n baba aku tak bagi lelaki call rumah. ni dia lak berani-berani call aku... apa yang kami borak ialah kau kenal aku tak? aku budak yang pau kau tadi... tiba-tiba jantung aku berdebar gile.. bukan takut ngan mama n baba tapi takut dengan hati aku. maklumlah kata orang bensi tandanya sayang.... aku pun layan gak lah aku cakap kalau nak cakap ape-ape cakap cepat... lepastu aku terus letak telefon n besoknya gi sekolah ceh macam tak ada apa-apa yang berlakukan buat macam tak kenal je.... kelakar ke tak kelakar kami ni. mungkin dia segan kot kalau kawan-kawan dia tahu dia kawan dengan aku.
babak ketiga :
after that tiap-tiap malam dia call aku sampai dia dapat no phone hp aku. aku pun makin lama makin suka kat dia kan. walaupun dia nakal n macam kasar sikit tapi dia caring jugaklah... that why suddenly i like him very much. tapi kalau aku tak silap masa tu dia ada couple dengan shakira, nadia n ramai lagilah. maklumlah famouslah katakan. aku tak nak seronok kan... ni sebab first time aku minat kat orang tu then orang tu kawan dengan aku. sebab sebelum ni ramai budak lelaki yang aku minat tak kan pandang aku. so i'm happy...
to be continue k.... tunggu..........!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment