Jun 16, 2009

jejaka idamanku....

HOLA.... HOLA....
SAMBUNGAN DRI KISAH YG LEPAS...
HA!!!! JENG....JENG...JENG...
Ada apa dengan Alif Osman... Aku sendiri tak tahu... But oh my god i love him... i love him n i love him... Tapi yg penting dia mesti tak suke aku... Setahun tu kiranya setiap malam dia call. N aku pun layan jelah kan... Mama pun dah naik rasa lain macam... Sebab asyik tgk anak dia asyik bergayut je n bil telefon lak melambung... sampai ada satu hari mama leh call balik no phone aliff coz dia nak tahu sapa punya no ni. Apa lagi aku tak nak menggelabah lak kan... So diam jelah, benda dah jadi nak wat macam mana... huhu... Terimalah kemarahan mama ku kepada ku... arrrrggg... tidak... sakit telinga tau dengar mama membebel... Then aku pun still lagi borak dengan aliff.... Macam biasa dekat sekolah bukannya bercakap.. Masa tu walaupun group aku ada 4 orang tapi aku paling rapat ngan nadia... (mana lah dia pergi sekarang) apa2 je aku mesti cite dengan dia... Dari situ bermulalah kisah kami ke arah yang lebih konflik lagi...

No comments:

Post a Comment