Jun 16, 2009

aku dan nadia

AKU DAN NADIA....
Urm.. xtahu nak cite macam mana... Tulah kata org best friend forever kadang2tak berkekalan. Sama jugak dengan bf.. Kadang-kadang kalau tak ada jodoh putus gak... So kita start dari sini k... Aku selalu cite pasal alif kat dia.. Aku cakap alif call aku, alif msg aku, macamlah apa yng aku wat dgn alif aku akan bagitahu dia. So dia pun ok jelah layan aku baik kan... so aku pun xadalah byk sangat bunyi ngan dia... Walaupun aku tahu yang dia tu dulu ex gf aliff. tapi aku ingat dia ok lah...
Tapi dah lama lepas kami hbs PMR exam... wah... hati aku xnak sakit lak kan... bila alif bg tahu yang dia suka nadia.... nadia takut nak bagi tahu aku... nadia tak terima dia mayb coz dia tahu aku suka kat alif kot.. Tapi aku ni jenis terus terang... why not dia yg bg tahu dekat aku sendiri. Ni alif yang bagi tahu then dia sampai smoking, minum coke sampai berapa tin ntah... tak tahulah kalau betul2 atau tidak atau dia saja nak mainkan aku kan.. maklumlah aku kan dungu sikit masa tu... masa tu balik then naik bas... dia boleh nangis dalam bus.. aku pun cakap ngan dia just go on jelah... dia dh menang n aku kalah... terima jelah tak kan aku nak merayu, melutut ke. memang tak lah kan... sedungu-dungu aku... aku pun ada maruah gak k... PLEASE LAH nak buat semua tu... so sejak tu aku, ween, zafirah n nadia dah tak kawan lagi. maklumlah masing-masing ada yang masuk teknik n tukar sekolah.. aku pun berubah dengan kawan yang lain...

No comments:

Post a Comment