Sep 3, 2011

raya..raya..raya..

this year my raya macam biasa je

the best part is saya raya dekat kg

and part yang tak best is saya penat sikit raya ni

sbb baru balik dr outstation

ok, kita start dengan akhir-akhir bulan ramadhan k :-



ramadhan ke ~ 27 (26/8/2011)

* baru sampai kl dari perlis.



ramadhan ke ~28 (27/8/2011)

* sempat jumpe my todd before raya n buka puasa with MR SB n my lil sis n her bf ..

* n sempat shopping with my mama malam tu jugak because saya tak ada baju raya..



ramadhan ke ~29 (28/8/2011)

* bersiap sedia untuk pulang ke kg



ramadhan ke ~30 (29/8/2011)

* macam biasa kemas rumah n jadi maid dekat dapur untuk masak memasak

*teman mama gie pasar n beratur panjang untuk beli santan

* masak memasak sbb besok nak raya..

* cousin n anak buah sampai di kg



syawal ~ 1 (30/8/2011)

* bangun pagi, siap2 n makan dan maaf bermaafan

* penat melayan tetamu, disebabkan pak cik saya ketua kampung pergh.,.. ramai yang dtg umh

raya.

* n perut saya full asyik ulang alik makan..

* and hari kedua gak perut saya sakit n cerry berry..

* macam biasa snap pic beriya lah.. dah kata rayakan hahahha :)


* n ada the best part is bila sedara dtg kami tutup pintu

~ al kisah ~ (next post)



syawal ~2 (31/8/2011)

* masih lagi tak gie raya sebab ramai orang datang rumah


* hari ni barulah gie jalan-jalan rumah sedara n membuatkan perut saya full..

* lepas tu malam tu jugak kami semua gie makan ikan bakar dekat teluk batik.. pak cik saya belanja.. hahahhaha.. makan besar, makan besar..

* time ni gak ada cerita yang best

~ al kisah ~ (next post)



syawal ~3 (1/9/2011)

* disebabkan balik kg awal, so maknanye balik kl pun kena awallah jugak..

* bila saya n family balik je.. barulah cousin-cousin yg kecoh ni sampai.. tensi.. sebab dorang balik lambat..



syawal ~4 (2/9/2011)

* jalan -jalan bersama my lil sis n bro.. watching smurfs.. so cool



syawal ~5 (3/9/2011)

* sangap dirumah bersama-sama adikku

* packing barang untuk oustation again selama 2 weeks..



syawal ~ 6 ( 4/9/2011)

* jpe my todd after raya..



syawal ~ 7 (5/9/2011)

* start outstation berangkat ke perak semula,penang then ke pantai timur bersama-sama team 1000 cipta..



syawal saya tahun ni hanya sampai disini sahaja.. sebab lepas ni saya dah start outstation balik n for sure time tu banyak gile open house yang terlepas.. n mama saya pun penat nanti nak jawab.. (fara xada dia keje).. hehehhehe..




No comments:

Post a Comment