Jun 15, 2011

~ Movie yang sama 3 kali ~




Amik kau sampai 3 kali saya tengok movie ni. Baik punya!!!!

First sekali saya pergi tengok midnite kat Leisure Mall with my cousin, kak nina,ain, emy and ijul.. Pergh.. kami semua tengok mendongak kepala. Nak sangat tengok layan jelah.. Nasib baik ceritanye tidak mengecewakan langsung.. Terbaik Shamsul, Terbaik SKOP PRODUCTION. Cite ni memang awesome, at least filem Malaysia dah boleh buat filem action yang mantap. And one more thing ada Aaron Aziz n Adi Putra. Tengok pun macam seronokkan.. Apa yang lagi seronok ialah bila ada Zizan aka Abang long dil/abang long Fadhil and Ajib dengan trademark dia.. dorang dua memang best lor.. Second time saya tengok dengan Mytodd kat pavi. Kali kedua saya tengok macam dah tahulahkan cite dia tapi tetap maintain layan, tak bosan. Kali ketiga saya tengok dengan family saya dekat MBO.. Still penuh n saya siap dah boleh hafal skrip. Sampai adik saya suruh diam...




Apa-apa pun saya agak jatuh hati jugaklah dengan kekacakan Shamsul aka Shark.. hahaahhahaha.. ooopsss... daripada tak suke terus jadi sukekan.. tapi still tak boleh kalahkan Malek aka Aaron Aziz ok..




Congrats to Shamsul and Skop Production... filem action terbaik dari ladang Malaysia wok!!!!!!




2 comments:

  1. owh awak la yang penyumbang ke 10juta tuh.

    ReplyDelete
  2. yes... sangat2... support filem malaysia.. hahhahaha....

    ReplyDelete