Nov 11, 2010

redemption DEPARTMENT

rasanya saya tak pernah cerita pasal kerja saya? kerja saya macam mana? and sapa kawan-kawan off saya?? so alang-alang dah nak kena resign ni saya story morry sikit..

ok first saya kenalkan satu persatu staff deparment saya :


shereena :
for sure ni boss kitaorang. kitaorang panggil dia madam..
sangat baik, sangat tak berkira and cpt touching, sometimes clumsy jugak..


sok hien :
ok sangat pendiam, kadang-kadang lawak dia tak menjadi, tapi sekarang dia dah ok sikit
and boleh bawak berkawan.


kak nurul, kak nana,kak mezi :
dorang ni ok sebenarnya, baik, tapi bab mulut tu tak boleh nak pergi dengan saya... (so GGM
group je tahu and just keep it as a secret)

evon :
tak dapat nak terangkan, dia banyak buat saya marah (GGM group gak tahu)

ibrahim :
sangat sempoi, baik hati, kelakar,

hazeman :
agak annoy and tak tahu kenapa dia ni sangat cepat tersentap...

ipah :
si gadis on off on off.. dia mula mentor saya and kami sebaya.. happy kawan ngan dia

efy :
tak payah cite dh confirm-confirm saya mmg rapat dengan dia.. daripada kolej, hnj pic, cimb and
sekarang dh terpisah sbb dia dah dapat keje baru (hhuhuhh.. i will miss u babe)

kak in :
ni best,, kak in yang boleh pergi.. pakai layan je and dia sempoi gile.. bestlah..


so nilah staff di department saya.. ada lagi tapi dah berhenti so tak payah citelah.. cite seterusnya next post...



to be continue

No comments:

Post a Comment