Nov 11, 2010

i was already tired...

hari ni hari yang saya paling penat sangat
for sure malam ni susah nak tido
kalau kerja nye terus di convertkan oklah
saya rela buat
tapi ni still xada jawapan
tu yang lemah je nak buat..
sampai dah dua hari tangan saya luka,
semalam luka sebab angakt vacum
lepas tu hari ni luka angkat oven pulak
tension seh..
ni semua gara-gara masa tengah check stock
sakit tahu tak, pedih..



nak tahu apa kerja saya buat hari ni :


* 8.45 - 11.00
datang je pukul 8.45 terus masuk store amik vou courier, nasi baik ari ni tak banyak ada 145 je..time tengah nak courierkan vou, ada pulak customer datang nak amik give, dah berhenti saya punya keje..
* 11.00 - 12.30

start je kul 11, cou vou settle, lepas tu datang pulak abg zul, brg baru sampai.. so sayalah kena check stock.. dahlah barang banyak besar-besar lak tu dengan vacumnya, ovennya and macam-macam lagilah.. lepas tu dahlah setiap barang ada dua bahagian.. nk kena check lak satu-satu dekat invois.. dah check kena susun pulak dekat label dia.. dahlah ari ni pakai dress, dah kena angkat brg.. tension gile...
* 12.30 - 12.45
dah siap check barang kena fotocopy lak invoice, cop amik signature.. aduyai penat lah rasanya.. lepas tu tolong ipah buat nationwide declaration.. kesian kat ipah sebab dia banyak nak buat CN. so ari ni saya dengan ipah macam HW gilelah.. sebab tinggal kami berdua je.. yang lain meeting..
* 12.45 - 1.00
customer banyak datang coll give.. so kenalah mengadap muka customer yang kadang-kadang ok and kadang fussy gile..
* 2.00 - 6.45
startlah keje saya call orang suruh amik give yang dorang dah order. so lepas tu buat order lak.. dahlah order form banyak gile.. tengok sistem pun dah pening..
* 6.45
saya dah nampak rumah and dah nampak katil.. penat seh.. dekat setahun keje. hari ni paling penat gile and tangan pun still sakit sangat.. kena air mak ai pedih gile.. sabar jelah

No comments:

Post a Comment