Feb 1, 2010

LAdiEs DaY!!!







today is a ladies day for EFY, AIN and ME...

sometimes people don't like MONDAY..

(monday blue's ) but not for three of us..

today both of us having fun together

and snap picture everywhere.

it's fun actually.



J& CO DONUTS


First sekali apa lagi kami pergi ke J&CO DONUTS...

lapar gile time tu, lagi pun saya dah lama and teringin sangat

nak makan donut the end saya dpaat yek..

YUM!!!!YUM!!!! sedap sangat-sangat..




FAME

lepas tu kami pun nak tengok movie cite FAME.

cite ni dia more tu dance, singing, teater and

who wants becoming famous on the fast way..

biasalah semua orang tak sabar nak jadi kaya and famous.

nama movie pun dah FAME = kemasyuran

so for me it a nice movie

and i love the conti of script and the visual..

dream it, earn it, live it


POSE!!! LADIES

before start movie kul 2.20..

kitaorang apa lagi buat lah pavilion macam kami yang punya...

snap pictures everywhere..

memang tak ada segan langsung..

tapi kesian kat kami sebab tak ada sapa pun

yang nak tangkap gambar kami bertiga.

so amatlah kesian sebab kami guna timer je..

hehehehe.. tak kira kami tidak berputus asa.

walaupun timer tetap berjaya tangkap gambar bertiga.

betul tak????



COTTON ON

biasalah perempuan kalau jalan

tak beli barang memang tak sahkan

so adik saya n efy shopping dekat cotton on.

saya amat berbangga yek dengan diri saya

yang dapat control untuk shopping.

luaran bangga tapi dalaman sakit hati gile...

huhuhuhu :(

sabar jelah... tapi rasanya sekejap kot...

hehehee


so saya rasa happy sangat untuk satu hari sahaja.

ladies days out was great..

gossip girl

even we sitting or walking still talk, talk and talk..

hehehe

No comments:

Post a Comment