Feb 17, 2010

chinese new year celeberation (day 1)


baby girl a.k.a ALISYA SOFEA


me and baby girl
kak nina and baby girl



my little sis with baby girl brother


first day of hari raya cina... saya dengan family saya pergi ke Klang sbb nak tengok baby girl.. igt lagi tak hari tu saya ada cite pasal baby girl, sekarang nama dia ALISYA SOFEA.. sangat cantik sama seperti nama dan baby girl YAY!!! suke...suke...suke...

pergi Klang sebab baby girl cukur jambul.. comel sangat dia dengan scarft dia and baju pink.. semua family side mama pergi. then nyahman sewa resort dekat Klang. the best part is saya tengok laut... OMG tenangnya... tapi nasib baik dapat control air mata kan sebab masa tu happy biasalah kalau berkumpul side mama yang sporting ni macam tongkang pecahlah gelak..


dah habis semua, dah rehat, kami semua pun balik.. habislah hari pertama saya untuk cuti raya cina ni.. saya berada diKlang dari pagi sampai petang... malam duduk rumah je.. so saya tunjukkan sikit yek gambar baby girl. dia dah besar sikit.. tapi tetap cantik n comel, tengoklah makciknya (ceh wah perasaan lor) hehehhe...

No comments:

Post a Comment