Feb 17, 2010

celeberation chinese new year (day 2)




hari kedua raya cina kami pergi ke genting highland. untuk pertama kali saya pergi ke genting highland naik bas, skyway and bersama pacar saya... at the first place kami nak pergi sunway, tapi bila fikir balik macam ramailah pulak. lagi pun dia berair kan so kalau ramai-ramai ni macam geli sikit.. so saya dengan kak oshin buat keputusan untuk pergi ke genting highland dengan harapan yang tinggi yang genting highland tak ramai orang. hehehe....
sekali... amik kau... ramai gile an the best part is kami berenam hanya dapat bermain 2 rollercoaster je.. hebat tak.. konon-konon kami pergi ke sana hanya nak makan mc donald je... DAAAAAA!!! kelakar tak.. makan angin jelah.. sebab apa ramai giler, kena beratur punyalah panjang. lepas tu ada pulak rollercoaster kena stop jap sebab dia dah penat..
walau macam mana suggestion kalau nak gie genting highland gie lah dengan kawan mesti enjoy habis and have fun together.. so happening.. suggestion yang kedua sapa yang couple ni tak yahlah gie genting gielah tempat lain yek.. saya selalu teringin nak gie genting dengan MY TODD tapi lepas pergi, saya tak nak pergi lagi dengan MY TODD, saya akan pilih tempat lain untuk saya dengan MY TODD gie jalan-jalan... walau macam manapun pengalaman pertama ok lor, best sebab dapat gaklah merasa macam mana pergi dengan boyfrfiend sendiri.. thanks sayang.. sebab ada dengan i cuti chinese new year ni..
lagi satu kalau nak gie genting, janganlah naik bus.. masa suntuk giler. nak beratur satu hal.. panjang gile... buang masa deh kami.. lain kali kalau nk pergi pun naiklah kereta. dengan keadaan bas yang amat menakutkan ... bawak bagai nak gile.. laju gile... rasanya naik rollercoaster pun lagi selamat daripada naik bas genting... huhuhuhu
lastly i'm still happy untuk cuti yang panjang. at least masa saya tak bosan duk umah je.. dah lepas main kitaorang pergi main bowling and makan kat are damansara and main bowling dekat the curve... dari mula sampai malam happy gile.. sampailah ada satu part ni saya terasa sangat and terus menangiskan dalam kete (biasalah sayakn sensitif dengan perkataan gemuk and jerawat ni) kalau ditegur depan saya or depan sedara mara ke saya boleh terima tapi tolong jangan tegur saya depan MYTODD saya sendiri.. masalah betul.. stress tau tak.. kepala otak saya ni macam nak pecah dah kalau asyik fikir pasal gemuk... gemuk.. saya ni manusia biasa jugak.. salah ke kalau saya gemuk.. tendion lor.. sekarang ni ramai lak yang cakap pasal gemuk dekat saya... boleh jadi gile... betullh kata orang kalau dah banyak gelak mesti nangiskan.. so saya nangis sampai tertido.. mata dah sakit dah...
itulah cerita saya untuk hari kedua chinese new year...

No comments:

Post a Comment