Feb 2, 2010

5 mONTh....

hari ni dah masuk 5 bulan saya dengan MY TODD couple.. i'm so happy for us.. alhamdullilah kita dapat bertahan sampai 5 bulan dear.. kami selalunya tak dapat keluar on the date day.. selalunya awal atau lewat sikit daripada tarikh couple kami.. but saya tak kisah asalkan saya ingat bila tarikh kami couple and MY TODD pun ingat bila tarikh kami couple. itu dah cukup buat saya... actually saya tak ada benda sangat nak cakap. cuma 30/01.2010 tu dapat jumpa MY TODD saya happy sangat, maklumlah dah sebulan tak jumpa.. hebat tak macamlah sorang duduk dekat kuantan and sorang di KL.. padahal ampang ngan damansara je.. selalunya orang kalau jumpa selalu akan gaduhkan, tapi tak buat kami, bila tak jumpa lama yang gaduh. tapi sebenarnya tak ada benda pun. cuma seminggu sebelum nak sampai 30/1/2010, ada sedikit pertelingkahan diantara kami.. huhuhu...




tak kira semuanya salah you sayang..

siapa suruh ngada - ngada buat hal. tengok dah gaduh.

kalau you tak saja-saja nak cari gaduh dengan i

tak ada jadi macam nikan..

kalau berani buat lah lagi

and then you tahulah apa jadi dekat i nnt...

hhuhuhu


walau macam mana pun, saya sangat happy dengan relationship kami. hopefully and saya harap hubungan saya dengan MY TODD berkekalan sampai bila-bila... amin...



love u muhd hanis mahyudin.

No comments:

Post a Comment