Dec 22, 2009

18 DECEMBER 2009

walau macam mana pun,
18 december saya sangat gembira
hari jumaat sampai hari sabtu, saya dengan family saya pergi bercuti di Port Dickson. walaupun percutian ini sebab baba saya ada keje, tapi saya enjoy je. family mak ngah pun pergi sekali. so maksdunya ramailah pergi tu yang tak bosan tu.
lepas tu the best part is saya jumpa balik dengan crew lama baba saya masa dia keje dekat PTS ADVERTISING dulu.. saya dahlah memang suka dengan dia, sekali jumpa balik. so sekarang ni dia handsome sikit lor. ala-ala muka macam jepun sikit.. hehehehe... so saya tak nak lepaskan peluang ni untuk cakap dengan dia. so dia pun tersengeh-sengeh and sibuk sangat dengan dia punya PDA. he already married. best tak cerita tu.. saya agak terkejut dengan dia.. ooo lupe lak nama abang tu abang Andy. yang sedihnya dia dah kahwin tapi wife dia lari sejak 3 bulan lepas, saya sendiri pun tak tahu kenapa. n dia pun frust gaklah. but ok lor...
sepanjang saya dekat sana, saya just jalan-jalan cuci mata n gie karoake.. hati memang nak mandi swimming pool. tapi mak ai!!! swimming pool dah jadi macam air sungai tahu tak. maklumlah saya duduk di Tiara Beach Resort so ala-ala taman tema air di Sunway Lagoon. tapi yang tak bestnya dorang mandi tak pakai swimming suit. so dorang pakai baju yang warna dia boleh turun n membuatkan air swimming pool tu tukar calour... ouch!!!! tak selera saya nak mandi.
walau macam mana pun, saya happy sebab ada moment together with my family and my cousin. ada satu benda yang saya sangat kecewa sebab tak dapat gie pantai. saya dahlah suka pantai... nak wat macam mana kan. so lalu jelah tepi pantai buatan sendiri tu.. huhuhuh!!!!!
next holiday saya akan ke singapore
hoipefully i have fun at there
and enjoy celebrate christmas.....

No comments:

Post a Comment