Dec 21, 2009

17 DECEMBER 2009

It's was my bad day
but a good day for efy fiaty kamal
i'm happy for u (get a new car)
5.45 pm
topek hantar saya dekat taxi stand carefour. hari ni saya kena balik naik teksi sebab tak ada orang leh amik. so ok lor... but the best thing is tak ada teksi, hujan n tak ada satu teksi pun nak ke rumah saya. dengan reason dekat sangat. so dorang tak boleh nak hentam harga mahal-mahal kot. i guess???
6.00pm
masuk carefour sambil jalan-jalan sementara nak tunggu hujan berhenti n hope maybe ada teksi yang boleh hantar saya pulang.
6.15pm
still tak ada teksi yang mahu hantar pulang, so try call my mama but my mama tak dapat amik coz dia dekat great eastern mall meet her friend. then saya try call my cousin, tak dapat amik gak sebab sibuk dengan kawan dia. lepas tu call my friend syira still keje and ada hal. then end dengan harapan yang tinggi call my bf (my todd) sama je tak sempat nak cakap, dia kata dia nak tengok bola Malaysia vs vietnam. OMG sakitnya hati. lepas tu try tanya teksi lagi, still tak ada respon yang dorang boleh hantar saya pulang.
6.40pm
saya pun jalan-jalan lagi dekat carefour, beli magazine, makan mc d sementara nak tunggu ada sesiapa sahaja yang boleh hantar saya pulang. dahlah kepala saya agak sakit masa tu. the best part is, dalam tengah duduk baca magazine, makan mc d. saya trylah nak call my mama, sekali phone lak dah kena bar lah. so bayarlah bil. saya agak musykil dengan bil saya yek.. siapa yang pakai lebih pun tak tahu.
7.00pm
sekali tu, saya dah bayar bil nak kena tunggu lak dia boleh on, at last, saya tengok dalam purse saya tak ada duit langsung. YAY!!!! malang nasib.nasib baiklah mama call cakap dia boleh amik tapi lambat sikit. saya pun ok je lor.
7.30 pm
sampai umah, masuk bilik, nangis, off handphone... lepas tu baru ok..
tension gile masa tu...
tiba-tiba rasa macam ssh sangat
walaupun hanya beberapa jam
macam-macam boleh berlaku
dan apa sahaja dugaan bakal berlaku dalam sekelip mata

No comments:

Post a Comment