Nov 16, 2009

TRIP to BANDUNG!!!!

ok... besok 11 org staff hnj pictures akan terbang ke negeri Bandung.. even saya rasa macam tak nak pergi.. mmglah saya nak sangat pergi tapi bukan dgn staff off lor.. saya nak pergi dgn kawan-kawan ke or my family.. sbb saya kalau naka jalan-jalan mmg tak suka yang ada group-group ni.. dah kata nak gie jalan janganlah sampai kami nak kena ada had-hadnya lak... tapi xpe lor... amat bersyukur ada bos yang baik macam en husna coz baik staff hnj gie bercuti... THANKS EN HUSNA... you ur the best boss i ever had... (ceh wah... puji lebih nampak)
well dorang kata gie bandung kena bawak banyak duit.. so saya pun tak sure dengan duit yang saya bawa ni cukup atau tidak. maklumlah saya ni suka sangat bershopping... hopefully saya leh control saya punya belanja tu.. hehehehe!!!!
anyway cerita selebihnya akan bersambung lepas saya balik dari bandung nanti k.. hopefully the holiday will be fun and enjoy. because this is my firs time i went to the holiday without my parent... ooooo!!!! so sad... but i'll try to enjoy this holiday..

No comments:

Post a Comment