Nov 29, 2009

post saya yang ke 88

kali ini ialah post saya yang ke -88, suke sangat no ni.. disebabkan saya suka sangat no ni, so saya nak ceritakan sikit pasal seorang insan yang baru sahaja dilahirkan pada 29 november 2009 pada pukul 1 pagi. u ur so lucky baby.... muaaahhhhxxxx... happy born dear.. welcome to the world!!!. hehehe... syok sendiri yek saya walaupun dia tak faham pun kalau nak baca...

dah 9 bulan kak suzy mengandungkan baby tu akhirnya dia selamat juga lahir.. saya panggil dia baby dulu k, sebab mak n ayah dia tak letak lagi nama dia. dia comel sangat.. lepas tu yang bestnya dia baby girl.. bertambah lagilah bilangan kaum hawa dalam keluarga mama saya... YAY!!!... saya pun dapat anak buah baru selain hanan, huda n pipah.. yang paling rapat was AFIFAH NAQIAH (pipah) darjah 4. sowie darling pipah, saya dah dapat anak buah baru so pangkat awak diturunkan k.. so sekarang hadiah banyak diberikan kepada baby baru... hehehehe... jangan marah darling!!!!..

hopefully baby tu sihat sejahtera n rapat dengan abang dia iaitu amen syahmi. so anak nyahman n kak suzy sekarang sepasang k. so sweet... kalau diberi rezeki n ada jodoh saya kahwin saya pun teringin nak anak yang sepasang.. hehehehe!!!! syok sendiri lagi yek saya ni. takpelah kat bawah ni saya letak gambar baby girl, amen syahmi, pipah n semua anak buah saya... ada beberapa orang lagi saya tak rapat sangat so tak ada gambar.. huhuh but one thing I LOVE U ALL muaaahhhhxxx....
baby girl

amen syahmi

amen syahmi

pipah & mamat


fahim, hanan, huda & fahwaz

No comments:

Post a Comment